5 روز حضور و دریغ از یک نشست با خبرنگاران ؛

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور 5 روز در استان گلستان حضور یافت اما یک سوال اساسی ذهن مردم مرکز استان را مشغول کرده که ای کاش وزیر به آن پاسخ می داد .

سوالی که وزیر کشور در گرگان بی پاسخ گذاشت ؟

عصر روز شنبه هفتم فروردین ماه دکتر خاکی فرماندار گرگان مشغول گشت زنی در محدوده شهرستان و رسیدگی به رتق و فتق امورات گردشگران و بازدید از غرفه صنایع دستی در ناهارخوران بود .

به گزارش گلستان 24، خاکی فکر نمی کرد عده ای در همین اثنا در وزارت کشور و استانداری مشغول جابجا کردن صندلی وی هستند تا اینکه از منابع نزدیک بالاخره متوجه شد که کرسی فرمانداری به کس دیگری سپرده خواهد شد.

خاکی و تنی چند از همکارانش تا پاسی از شب مات ومبهوت در اتاق فرماندار نشسته بودند و احتمالا به لحظاتی فکر می کردند که برخی مسئولین وعده های خوشی داده بودند و با لبخند ، جابجایی وی را انکار می کردند.

اما ساعت 9 صبح یکشنبه هشتم فروردین فرمانداری گرگان شاهد به کرسی نشستن سید عباس حسینی به عنوان فرماندار جدید گرگان بود ، استاندار صادقلو خود به این مراسم نیامد و طهماسبی معاونش را مامورمعرفی فرماندار جدید نمود .

فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و دوستان جبهه ای و باروت خورده خاکی به این امر اعتراض کردند و این کار را در شان دولت تدبیر و امید و در شان یک فرمانده دوران دفاع مقدس ندانسته و آن را یک حرکت احمدی نژادی توصیف کردند .

جلسه بدون حضور دکتر خاکی به نشانه اعتراض و در میان ازدحام تندروهایی که موافق رفتن خاکی بودند برگزار شد اما یک نکته و یک سوال همواره برای مردم گرگان در اذهان ماند و آن این بود که چرا بین دو مرحله از انتخابات باید فرماندار مرکز استان عوض شود ؟

چرا باید زمانی که وزیر کشور در سفر برون مرزی و کشور پاکستان حضور داشت فرماندار تغییر کند و اساسا گفته می شود که رحمانی فضلی که مشاورین شیروانی اش از نزدیکترین افراد به دکتر خاکی به شمار می رفتند با این انتصاب مخالف بوده و حکم سرپرستی فرماندار جدید را معاون وزیر کشور زده است .

حال در سفر 5 روزه رحمانی فضلی در گلستان انتظار این بود که وزیر کشور به شایعات و شبهات پیرامون جابجایی فرماندار دکتر خاکی در بین دو مرحله از انتخابات پاسخ دهد و افکار عمومی استان را شفاف سازی کند .

انتهای پیام /

منبع: سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار