ابراهیم طالبی دستیار سابق رولند کخ در استقلال و سرمربی تریبت یزد ، نساجی مازندران و پرسپولیس شمال سرمربی اتکا گرگان شد.

"ابراهیم طالبی" سرمربی و" نیما نکیسا" رئیس کمیته فنی باشگاه اتکا گلستان شدند

به گزارش گلستان 24، موسسه فرهنگی ورزشی داماش ایرانیان پارسه به طور رسمی با هیئت فوتبال استان گلستان وارد مذاکره شد و آمادگی خود را برای پذیرش مدیریت و حمایت این تیم اعلام کرد و در نهایت این تیم به صورت امانت برای انجام تعهدات مالی و پیگیری مسائل فنی به این موسسه سپرده شد.

در حال حاضر تیم فوتبال اتکای گلستان در تهران و تحت حمایت این موسسه در حال انجام تمرینات فشرده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی داماش ایرانیان پارسه اظهار کرد: در حال حاضر تیم همراه ما است و بازیکنان خوب و مستعدی هم در ترکیب این تیم حضور دارند هرچند که متاسفانه بخش اعظمی از بازیکنان تیم به هر دلیلی از تیم جداشدند.

حمید قیصری ادامه داد: ما زمان بسیار کمی داریم و از تیمی که به نام اتکا بوده خرابه‎هایی به ما رسیده اما ما مجبوریم دست به دست هم بدهیم تا این تیم نتیجه مناسبی را بگیرد.

قیصری با بیان اینکه پتانسیل گرگان را از قائمشهر هم بیشتر می‎بینم، افزود: بازیکنان بسیار خوبی در گرگان و استان گلستان حاضر هستند که توان این کار را دارند و دست به دست هم می‎دهیم تا این اتفاق بیافتد؛ اگر فکر لیگ برتری نداشتیم به هیچ عنوان به این عرصه ورود نمی‎کردیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی داماش ایرانیان پارسه در خصوص انجام تعهدات مالی به بازیکنان تیم تصریح کرد: به نظر من حسن نیتی که ما نسبت به تیم نشان دادیم، تا به امروز هیچ تیم فوتبالی انجام نداده است.

قیصری ادامه داد: در حال حاضر کمتر از 3 روز است که تیم را تحویل گرفتیم و تمرینات آغاز شده، 10 درصد تعهداتمان نسبت به تمام بازیکنان را نقدا پرداخت کردیم؛ گروه و مجموعه ما اهل نسیه نیست و در گرگان کسی به ما نسیه ندهد چون ما پایمان را اندازه گلیم خود دراز می‎کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در حد توانمان با حداکثر توان وارد میدان می‎شویم، در خصوص تغییر نام تیم اتکا گلستان ابراز کرد: اگر فرآیند حقوقی تیم انجام شود نام تیم به نام موسسه تغییر پیدا خواهد کرد مگر اینکه اتکا به ما کمک کند که فکر نمی‎کنم این اتفاق بیافتد.

قیصری در خصوص ترکیب کادر فنی برای تیم گفت: در حال حاضر ابراهیم طالبی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده و نیما نکیسا نیز به عنوان رئیس کمیته فنی باشگاه منصوب کردیم.

وی در پایان در خصوص اضافه شدن بازیکنی از لیگ برتر به تیم ابراز کرد: با یک بازیکن از استقلال تهران مذاکره کردیم و قرار است به ترکیب تیم اضافه شود و تلاش می‎کنیم بازیکن جوان و مستعد را به تیم اضافه کنیم و خیلی به دنبال اسامی نیستیم.

شایان ذکر است ابراهیم طالبی دستیار سابق رولند کخ در استقلال تا کنون در تیم هایی چون نساجی قائمشهر، تربیت یزد و پرسپولیس شمال به عنوان سرمربی مشغول بکار بوده است ./گلستان ما

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    موفق باشید

آخرین اخبار