محمد کسایی‌پور اظهار داشت: در هفته نهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال، شهرداری اراک فردا با تمام توان و قدرت به مصاف تیم نیروی زمینی خواهد رفت.

با تمام توان به مصاف تیم نیروی زمینی می‌رویم

خبرگزاری فارس: با تمام توان به مصاف تیم نیروی زمینی می‌رویم

به گزارش گلستان24، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: با تمام توان و قدرت به مصاف تیم نیروی زمینی خواهیم رفت.

 

محمد کسایی‌پور در  اظهار داشت: در هفته نهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال، شهرداری اراک فردا با تمام توان و قدرت به مصاف تیم نیروی زمینی خواهد رفت.

وی تصریح کرد: این بازی آخرین بازی از دور رفت مسابقات لیگ است که با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی مرحله اول تمام بازی‌ها برای تیم‌ها مهم بوده و همه سعی دارند امتیازات بیشتری را برای خود جمع کرده و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک با بیان اینکه بازی‌های هفته‌های پایانی همواره از حساسیت خاصی برخوردار هستند، گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم شهرداری هم از نظر روحی و هم از نظر آمادگی جسمانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و امیدوارم بازیکنان با یک بازی خوب و تماشاچی پسند امتیازات لازم را کسب کرده و مزد زحمات خود را بگیرد.

کسایی‌پور ادامه داد: تیم نیروی زمینی، تیم خوب و آماده‌ای است که بازیکنان مطرحی را در اختیار دارد، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی افزود: تیم نقاط ضعفی دارد که آنها را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم، همچنین تقویت نقاط قوت تیم را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد، از عملکرد تک تک بازیکنان راضی هستم و انشاء الله شرایط بازی‌ها به گونه‌ای پیش برود که در مرحله پلی‌آف بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک اظهار کرد: تیم بسکتبال شهرداری اراک نهم دی ماه نیز در سالن اندیشه ماهشهر میهمان تیم پتروشیمی بندر امام است که برای هر بازی برنامه مخصوص به خود دارد و امیدواریم بازیکنان در این بازی نیز درخشش خوبی از خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار