سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه تغییراتی در ترکیب و تاکتیک تیم خواهیم داشت یادآور شد که در ادامه رقابت‌ها بازیکن خارجی جذب می‌کنیم.

تغییراتی در ترکیب و تاکتیک خواهیم داشت/ بازیکن خارجی جذب می‌کنیم

به گزارش گلستان24؛ سیدزمان حسینی در خصوص شکست خارج از خانه تیم شهرداری گرگان مقابل رعد پدافند خوزستان در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: متاسفانه باز هم در دقایق پایانی کنترل بازی از دست‌مان خارج شد و نتیجه را واگذار کردیم، البته تیم پدافند خوزستان جنگندگی و انگیزه بیشتری نسبت به ما داشت و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم

وی افزود: از بازیکنان بومی رضایت دارم زیرا تمام تلاش خود را انجام دادند اما عملکرد عدنان دورقی و ساسون آبرامیان رضایت بخش نیست و نیاز به هماهنگی بیشتری دارند.

حسینی تصریح کرد: از هواداران بسکتبال گرگان بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم و امیدواریم در ادامه رقابت‌ها کیفیت بازی‌مان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که فرصت تمرین برای رفع معایب را نداریم و دوشنبه هم باید به مصاف تیم دانشگاه آزاد برویم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص دیدار هفته آینده مقابل دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد تیم خوبی است که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار دارد، این تیم از لحاظ سرعتی نسبت به فصل قبل بهتر شده و با برنامه عمل می‌کنند.

حسینی بیان کرد: البته بازی در گرگان برای هر تیمی سخت است زیرا ما پرشورترین هواداران ایران را در اختیار داریم و بازی قابل قبولی در این دیدار ارائه خواهیم داد.

وی یادآور شد: تغییراتی در ترکیب و تاکتیک تیم خواهیم داشت و امیدواریم شاهد بازی زیبایی مقابل دانشگاه آزاد باشیم.

حسینی در خصوص شرایط لیگ برتر بسکتبال تا پایان هفته دوم، اظهار کرد: این لیگ دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد و به عقیده من به جز پتروشیمی هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم شهرداری گرگان بازیکن خارجی جذب خواهد کرد یا خیر، گفت: عجله‌ای برای جذب بازیکن خارجی نداریم اما یقینا با اضافه شدن بازیکنان خارجی کیفیت تیم بالاتر می‌رود و تا آن زمان بازیکنان بومی هم آبدیده‌تر خواهند شد.

به گفته وی، صحبت‌هایی با مسئولان تیم برای جذب بازیکن خارجی انجام شده و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

گفتنی است، تیم شهرداری گرگان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر پنجشنبه مهمان رعد پدافند خوزستان بود که ۶۵ به ۷۷ نتیجه را واگذار کرد.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار