مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: درباره تیم والیبال گنبدکاووس طی چهار روز گذشته بیش از پنج جلسه را با استاندار گلستان برگزار کردیم و طی دو روز آینده تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

برگزرای 5 جلسه با استاندار گلستان برای والیبال گنبد

به گزارش گلستان 24 ؛ بهمن طیبی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده برای تیم والیبال گنبدکاووس خاطرنشان کرد: من پنج جلسه با استاندار فعلی گلستان دیدار داشته و به طور خاص درباره والیبال گنبدکاووس گفت‌وگو و پیگیری را انجام دادیم.

وی ادامه داد: نیت ما این است که در لیگ برتر والیبال دارای یک تیم از گنبدکاووس باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: هر حامی مالی که بخواهد از این تیم حمایت مالی را انجام دهد ما هم از آن حامی مالی حمایت می‌کنیم اما این حمایت منوط به آن است که همه طرف‌های قرارداد به تعهدات خود عمل کنند.

طیبی تاکید کرد: اگر حامی مالی تیم(آقای سلیمانی مدیرعامل کارت تخفیف ایرانیان) به تعهدات خود عمل کند و شرایط ادامه مسیر نباشد باید به فکر حامی مالی جدید باشیم.

وی اضافه کرد: باید ببینیم تعهدات آقای سلیمانی که به فدراسیون ارائه دادند عملیاتی می‌شود یا خیر که اگر عملیاتی شود ما در خدمتشان هستیم در غیر اینصورت باید به دنبال حامی مالی دیگری باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: حامیان مالی باید به تعهدات خود عمل کند و برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی می‌خواهد حامی مالی باشد اما باید تعهدات انجام شود و در این حوزه با کسی تعارف نداریم.

طیبی با اشاره به اینکه تصمیمات قطعی طی یک یا دو روز آینده اتخاذ می‌شود گفت: باز هم تاکید می‌کنم طی چهار روز گذشته بیش از پنج جلسه را در خصوص والیبال گنبدکاووس با استاندار گلستان جلسه برگزار کردیم و از ایشان هم تشکر می‌کنم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار