امروز در لیگ بسکتبال ایران انجام می‌شود

بسکتبالیست‌های قم امروز در آغاز دور برگشت بسکتبال باشگها‌های کشور در ترکیب تیم‌های مهتاب و خلیج‌فارس برابر حریفان همدانی و گرگانی خود به میدان می‌روند.

تقابل بسکتبالیست‌های قم با رقبای گرگانی و همدانی

به گزارش گلستان24؛بعد از سپری شدن چهار هفته بازی‌های نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ بسکتبال باشگاه‌های امروز بازی‌های دور برگشت آغاز می‌شود و تیم‌های مهتاب و خلیج‌فارس نماینده قم در گروه‌های دوم و چهارم این رقابت‌ها مقابل حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند.

این در شرایطی است که تیم خلیج‌فارس قم در گروه دوم با حریفان رقابت می‌کند، ضمن اینکه مهتاب قم در گروه چهارم مقدماتی به مصاف رقبای خود می‌رود و در نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها تیم خلیج‌فارس در چهار بازی دو برد و دو باخت کسب کرد و مهتاب قم یک برد و دو باخت به دست آورد.

در حالی که در مرحله مقدماتی مسابقات این فصل باشگاه‌های کشور، بازی‌های دو گروه با حضور پنج تیم و دو گروه دیگر با رقابت چهار تیم انجام می‌شود، در گروه نخست تیم‌های عقاب تهران، ملوان بندر انزلی، شهرداری آذرشهر و شهرداری نوین تبریز رقابت می‌کنند.

تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم که با هدایت بازیکن اسبق بسکتبال ایران و مربی سابق تیم‌های مختلف ملی و باشگاهی یعنی عباس مرشدی در مسابقات فصل 1396 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور حضور یافته در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های رعد پدافند هوایی‌ آبادان، هیأت‌ بسکتبال قزوین، هیأت‌ زنجان و هیأت‌ اسد‌آباد همدان دیدار می‌کند.

تیم بسکتبال مهتاب قم که با هدایت دو بازیکن شاخص سال‌های نه‌چندان دور بسکتبال قم یعنی وحید طبیبی و سعید صفرزاده در مسابقات این‌فصل لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور به میدان می‌رود در گروه چهارم با تیم‌های هیأت‌ همدان، یس‌آل گرگان، نسل طلایی شاهرود دیدار خواهد کرد.

عصر امروز تیم مهتاب قم که در نیم‌فصل نخست به تیم یس‌آل گرگان باخته، در دیدار برگشت به میزبانی سالن شهید رضائیان قم میزبان این تیم است، ضمن اینکه تیم خلیج‌فارس قم بعد از شکست تیم هیات اسدآباد همدان در نیم‌فصل، بازی برگشت را در مقابل حریف انجام می‌دهد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار