سرمربی تیم یس آل:

سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان گفت: تغییر ناگهانی زمان و مکان برگزاری دیدار یس آل و شهرداری گرگان خارج از اصول حرفه ای و لیگ حرفه ای بود.

تغییر ناگهانی زمان و مکان برگزاری دیدار یس آل و شهرداری گرگان خارج از اصول حرفه ای بود

به گزارش گلستان24؛صالح مخدومی عصر دوشنبه بعد از دیدار تیمش در برابر شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی این دو تیم ابتدا قرار بود در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود اما به ناگاه تغییر کرد، افزود: بازیکنان ما امسال حتی یک بار هم در خانه بسکتبال گرگان تمرین نکرده اند و با شرایط زمین و حلقه آشنائی نداشتند.
وی عنوان داشت: تغییر ساعت بازی از 16 به 13 نیز باعث شد که بازیکنان ما بدون خوردن ناهار به میدان بیایند.
مخدومی در خصوص بازی نیز گفت که تیم شهرداری در این دیدار خوب بازی کرد و بازیکنان ما نسبت به بازی های گذشته عملکرد ضعیفی داشتند.
وی در خصوص دیدارهای مرحله مقدماتی پلی آف و رویارویی با تیم شهرداری تبریز گفت: هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و در آن بازی هم برای پیروزی هر چه در توان داریم انجام خواهیم داد.
سرمربی یس آل گرگان همچنین اظهار کرد که برای تیم ما بخش خصوصی سرمایه ‌گذاری کرده و بیشتر بازیکنان گرگانی هستند ،هر چند سال اول حضور ما در لیگ برتر است اما برای پیروزی به میدان رقابت ها می رویم.
دیدار 2 تیم گرگانی شهرداری و یس آل از هفته هیجدم و پایانی رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، عصر دوشنبه با برتری 82 بر 77 شهرداری به پایان رسید.
یس آل در رتبه هفتم و شهرداری در رده هشتم جدول لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور حضور دارند.
تیم یس آل در مرحله مقدماتی پلی آف باید روز جمعه و شنبه آتی در تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر برای 2 بازی نخست برود.
تیم شهرداری گرگان نیز میهمان پتروشیمی بندر امام در مرحله مقدماتی پلی آف خواهد بود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار