تیم بسکتبال پمینای اصفهان در هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور در یک دیدار خانگی مقابل تیم شهرداری گرگان متحمل شکست شد.

شکست پمینا مقابل شهرداری گرگان/تیم اصفهانی ازمیزبانی استفاده نکرد

به گزارش گلستان 24، دیدار تیم‌های بسکتبال پمینای اصفهان و شهرداری گرگان عصر امروز در ورزشگاه مخابرات اصفهان برگزار شد و در نهایت به سود تیم مهمان به پایان رسید.

شاگردان صادق‌زاده که در این مسابقه خانگی به دنبال کسب امتیاز بودند، تلاش کردند که به هدف خود در این بازی برسند اما در نهایت متحمل شکست شدند.

تیم شهرداری گرگان در کوارتر نخست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش و در کوارتر دوم نیز خوب بازی کرد و توانست نیمه نخست را با نتیجه ۴۳ بر ۳۲ به سود خود به پایان برساند.

تیم پمینا در نیمه دوم مسابقه تلاش کرد که اختلاف امتیازی خود را جبران کند اما در این زمینه موفق نبود و اختلاف در این نیمه باز هم زیاد شد. پمینا در پایان کوارتر سوم با نتیجه ۶۱ بر ۴۵ مغلوب حریف شد.

با این حال تیم اصفهانی در کوارتر پایانی که چیزی برای از دست دادن نداشت، تلاش بسیاری کرد و به خوبی توانست اختلاف امتیازات را کاهش دهد، هرچند که تیم مهمان نیز با استفاده از بازیکنان خود امتیاز گرفت و توانست پیروزی مسابقه را ازآن خود کند.

شهرداری گرگان در نهایت و با پایان این مسابقه با نتیجه ۷۷ بر ۶۸ پیروزی را ازآن خود کرد./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار