رئیس فدراسیون بسکتبال:

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: اعضای هیأت رئیسه فدراسیون بسکتبال در کلیه ارکان و تصمیم‌گیری‌های کلان فدراسیون نقش اساسی و عمده دارند.

هیأت رئیسه بازوی قدرتمند فدراسیون بسکتبال است

به گزارش گلستان24؛ به نقل از فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبائی رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: میزبانی گرگان برای رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا شایسته بود و از آنچه که مشاهده کردیم رضایت دارم. گرگان به عنوان میزبان رقابت‌های غرب آسیا نشان داد که ظرفیت برگزاری رویدادهای بین‌المللی را دارد و می‌تواند رقابت‌های بیشتری را در سطح بالاتر و ابعاد گسترده‌تری میزبانی کند. برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی معیار‌های متعددی باید به صورت کامل وجود داشته باشد. خوشبختانه گرگان حائز اکثر این معیارهاست.

طباطبائی افزود: فدراسیون بسکتبال و البته کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان به هدف خود که صعود به رقابت‌های نوجوانان قهرمانی آسیا بود، رسیدند. هرچند کسب مقام اول این مسابقات هدف نوجوانان در رقابت های غرب آسیا بود اما کسب مقام دومی این رقابت‌ها آن هم با اختلاف کم، چیزی از ارزش‌های بازیکنان نوجوان ما کم نمی کند.

وی تاکید کرد: پراکنده شدن میزبانی رقابت‌های مختلف بسکتبال در شهرهای دیگر باعث افزایش اقبال عمومی به رشته بسکتبال بیشتر می‌شود و شاهد ظهور و بروز استعدادهای بیشتری در این رشته باشیم.

طباطبائی تصریح کرد: سطح کیفی رقابتها را باید با در نظر گرفتن این موضوع ارزیابی کرد که این رقابت‌ها مختص به رده سنی نوجوانان است و نه بزرگسالان و یا حتی جوانان. آنچه که در این رقابت‌ها دیدیم بخشی از تلاشهای وابا (کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا) برای پیشرفت بسکتبال در این منطقه است. ما همیشه تعامل خوبی با وابا داشته‌ایم و برای گسترش بسکتبال کمال همکاری را انجام می‌دهیم. بدون در نظر گرفتن نتایجی که در این رقابت‌ها به دست آمد باید بگویم در آینده به تیمی آماده و قوی تبدیل خواهد شد به شرط اینکه روند کنونی برای آنها تا آن زمان هم ادامه داشته باشد.

وی در ادامه گفت: ایران و لبنان تیم‌های شایسته‌ای در بسکتبال غرب آسیا بودند. قطعا بازیکنانی که در ترکیب ایران به میدان رفتند آینده بسیار خوبی دارند. اگر این بازیکنان بیشتر در میادین بین المللی حضور پیدا کنند حرفهای زیادی خواهند داشت و میتوانند پشتوانه خوبی برای بسکتبال باشند .باید از تلاشهای کادر فنی هم تشکر کنم که تیم خوبی را آماده کردن و باید به این کادر فرصت داده شود تا برای بازی های آینده تیم بهتری را روانه مسابقات کنند.

طباطبائی اظهار کرد: ما در فدراسیون برنامه‌های جامعی برای رده‌های سنی در دست اجرا داریم. اجرا کردن این برنامه‌ها یاری همه متخصصان و صاحب نظران را می‌طلبد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در رابطه با انتخاب اعضای هیات رئیسه فدراسیون گفت: پیش از انتخاب ، ابتدا عملکرد و سابقه افراد برای ما اهمیت دارد. افرادی که هم‌اکنون در هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال عضویت دارند در سمت‌های قبلی و فعلی خود کارنامه موفقیت آمیز و پرباری به جای گذاشته اند که جزو مدیران توانمند هستند .

وی یادآور شد: ما از تفکر جمعی اعضای هیات رئیسه جهت پیشبرد مسائل اقتصادی نیز استفاده خواهیم کرد. با کمک هیئت رئیسه به سرعت برنامه‌های خود را عملی خواهیم کرد.

طباطبائی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال تفکری موثر و چند وجهی و همچنین برنامه‌های جامع، دقیق و حساب شده دارند. آنها در کلیه ارکان بسکتبال و تصمیم‌گیری‌های کلان آن نقش اساسی و عمده دارند و ما بر پایه و اساس نقشه راه که تدوین و تهیه کرده‌ایم با تمرکز بیشتری به راه خود ادامه می‌دهیم باید توجه داشت که هیات رئیسه بازوی قدرتمندی برای فدراسیون بسکتبال است.

وی در پایان با تاکید دوباره بر رضایت از میزبانی گرگان برای رقابت‌های غرب آسیا گفت: باید از استاندار محترم گلستان جناب آقای مناف هاشمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان آقای طیبی، رئیس هیات بسکتبال استان گلستان آقای کریمی و سایر اعضای هیات بسکتبال استان گلستان و همچنین آقای جان تابت دبیرکل بسکتبال غرب آسیا ،آقای توفیق دبیر فدراسیون و داوران و تمامی مسئولان برگزاری مسابقات و اصحاب رسانه که پوشش کامل خبری این رویداد بین المللی را انجام دادند تشکر کنم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار