سرویس دانش آموزی: مبینا ثنایی راد از کردکوی با مقام اول، مائده حیدری از کردکوی با مقام دوم، مریم سادات ابطحی از روستای النگ با مقام دوم دعوت شده به اردوی تیم نونهالان استان گلستان جهت شرکت در انتخابی دوم برای اعزام به انتخابی جهانی تهران که در اردیبهشت ماه در خانه تکواندو تهران برگزار می شود می باشند.

 دعوت نونهالان گلستانی به اردوی تیم تکواندو

به گزارش گلستان 24، شهرستان کردکوی دارای مقام آوران متعددی در حوزه ورزشی در سطح شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی در تمامی سنین می باشد.

ورزشکارانی که با غیرت و عزمی راسخ پرچم شهرستان کردکوی را در سطح استانی، ملی و بین المللی بالا برده و مایه افتخار و سرافرازی این شهرستان در سرزمین پهناور ایران می شوند.

بانوان ورزشکار کردکویی هم تا به امروز در تمامی سنین دارای عناوین درخشانی می باشند.

این بار سه بانوی تکواندوکار تیم تکواندو حضرت زهرا (س) کانون بسیج شهرستان کردکوی جواز حضور در تیم نونهالان استان گلستان را بدست آوردند.

مبینا ثنایی راد از کردکوی با مقام اول، مائده حیدری از کردکوی با مقام دوم، مریم سادات ابطحی از روستای النگ با مقام دوم دعوت شده به اردوی تیم نونهالان استان گلستان جهت شرکت در انتخابی دوم برای اعزام به انتخابی جهانی تهران که در اردیبهشت ماه در خانه تکواندو تهران برگزار می شود می باشند.

کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار