بازیکن پر افتخار بسکتبال ایران گفت: دوست دارم برای یک سال هم که شده در تیم شهرداری گرگان بازی کنم.

 دوست دارم برای گرگان بازی کنم/از تشویق تماشاگران گرگانی لذت بردم

به گزارش گلستان 24 ؛  حامد حدادی بعدازظهر جمعه در حاشیه دیدار اول فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بازیکنان تیم شهرداری گرگان در برخی لحظات بازی تمرکز خود را از دست دادند و تیم پالایش نفت آبادان هم از این موقعیت استفاده کرد و با استفاده از پرتاب‌های سه امتیازی پیروز این دیدار شد.

وی افزود: شهرداری گرگان در برخی دقایق به بازی برگشت و حتی شانس پیروزی هم داشت اما در لحظات حساس با بدشانسی مواجه شد و شکست خورد.

وی ادامه داد: به تیم پالایش نفت آبادان تبریک می‌گویم که در این دیدار پیروز شدند و امیدوارم فردا هم بازی جذابی را از هر دو تیم ببینیم.

بازیکن پر افتخار بسکتبال ایران در خصوص اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در تیم شهرداری گرگان شنیده می‌شود، گفت: من دوست دارم برای یک سال هم که شده برای تیم شهرداری گرگان بازی کنم و باید ببینیم شرایط به چه صورت است.

حدادی افزود: حدود ۱۰ سال بود به گرگان نیامده بودم و خیلی خوشحالم که پس از سال‌ها به این شهر آمدم.

وی ادامه داد: گرگانی‌ها عاشق بسکتبال هستند و خیلی خوشحال شدم که برای نخستین بار به فینال لیگ برتر و مسابقات غرب آسیا صعود کردند.

حدادی تصریح کرد: امیدوارم مسئولان حمایت بیشتری از تیم شهرداری گرگان انجام دهند تا این تیم در مسابقات غرب آسیا هم موفق شود.

وی یادآور شد: تماشاگران گرگانی بسکتبال را می‌فهمند و واقعاً لذت بردم که در پایان بازی فارغ از نتیجه هر دو تیم را تشویق کردند.

لازم به ذکر است؛ دیدار نخست فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر جمعه بین تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۶۷ بر ۶۳ تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

دیدار دوم این دو تیم فردا (شنبه) راس ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار