پیراهن تیم بسکتبال شهرداری گرگان به صورت رسمی رونمایی شد.

رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ همزمان با تمرین شامگاه دوشنبه تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیراهن تیم در فصل امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور مدیران تیم و رئیس شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان رونمایی شد.

پیراهن تیم به صورت نمادین به «امیر صدیقی» کاپیتان تیم اهداء شد و تیم بسکتبال شهرداری گرگان فردا به منظور برگزاری نخستین دیدار خود برابر شهرداری بندرعباس، گرگان را به مقصد این شهر ترک خواهد کرد.

شهرداری گرگان پنجشنبه در زمین حریف از ساعت 16 به مصاف شهرداری بندرعباس خواهد رفت و پس از آن در دومین بازی خود در خانه خود با تیم نیروی زمینی بازی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان در این مراسم با تقدیر از بازیکنان و کادر فنی تیم در فصل گذشته، اظهار کرد: حضور آقای «مهران شاهین‌طبع» به عنوان سرمربی تیم فرصت ارزشمندی برای جامعه بسکتبال گرگان است.

ناصر گرین گفت: گرگان پایتخت هواداران بسکتبال ایران و پایتخت بسکتبال ایران است و در ادوار مختلف تاریخ ثابت کردیم ظرفیت گرگان در حوزه بسکتبال بالا است.

وی تاکید کرد: گرگان بسکتبالیست‌های بسیار بزرگی همانند «شعبان قاری»، «اسدالله کبیر»، «محمدمهدی ایزدپناه» و بسیاری دیگر دارد که این باعث افتخار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: همیشه از بسکتبال حمایت کرده و امسال به صورت ویژه از این تیم حمایت خواهیم کرد.

گرزین گفت: شما بازیکنان تیم سروران ما هستید و به شما افتخار می‌کنیم و ان‌شاالله همه شما را در میادین بزرگ بسکتبال ببینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان هم در این مراسم تاکید کرد: همه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برای شرایط مناسب تیم تلاش کرده و حمایت کردند و بیش از این هم حمایت خواهیم کرد.

حمیدرضا آقاملایی گفت: بسکتبال در وجود مردم گرگان نفوذ کرده و از تمامی سنین هواداران این تیم پیگیر اخبار و اتفاقات آن هستند.

وی اضافه کرد: من معتقدم این تیم متعلق به شمال ایران است و نتایج این تیم مجموعه‌ای از کشور را خوشحال می‌کند و منتظرم مسابقات شروع شود و از پیروزی‌های تیم با افتخار لذت ببرم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: تردید ندارم امسال باز هم در فینال خواهیم بود و برای خوشحالی این مردم همه کار خواهیم کرد.

آقاملایی گفت: ورزش در گرگان فرارت از سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت است و امروز بسکتبال به یک پدیده اجتماعی تبدیل شده و در ایام مسابقات بسکتبال همه اقوام در گرگان بسکتبال شهرداری گرگان را تشویق می‌کنند و روح و جسمشان همراه این تیم است.

وی در پایان با تقدیر از اهالی رسانه استان گستان متذکر شد: بدون شک همراهی رسانه‌ها با تیم تاثیر بسزایی در نتیجه بسیار خوب فصل گذشته داشته و امیدواریم امسال هم با یک وحدت و حمایت همه جانبه اتفاقات خوبی را برای تیم رقم بزنیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار