توسط خیرین صورت گرفت

دبیر مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: احداث هر مرکز جامعه سلامت در سطح استان گلستان بیش از 1.5 میلیارد تومان توسط خیرین هزینه شده است.

هزینه 1.5 میلیارد تومانی برای احداث مرکز جامعه سلامت در گلستان

به گزارش گلستان24؛علی بزرگمهر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تمامی مراکز جامعه سلامت در سطح استان گلستان مبلغ بیش از 1.5 میلیارد تومان توسط خیرین هزینه شده است.

وی درخصوص هزینه احداث مرکز جامعه سلامت در استان گلستان تصریح کرد: هر مرکز جامعه سلامت بیش از 1.5 میلیارد تومان توسط خیرین هزینه شد و فایده آن به مردم خوب استان گلستان خواهد رسید.

دبیر مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت در سال 1389 در استان گلستان فعالیت خود را آغاز کرده است، ابراز کرد: مجمع خیرین سلامت از اردیبهشت ماه سال 1389 عملا فعالیت خود را در استان گلستان آغاز کرده است و تاکنون توانسته میلیاردها تومان از مردم شریف گلستان و همچنین گرگانی‌های مقیم ایران حتی گرگانی‌های مقیم خارج از کشور نقدینگی تهیه کند.

بزرگمهر درخصوص نقدینگی برای ساخت مراکز جامعه سلامت در استان گلستان خاطرنشان کرد: این نقدینگی‌ها شامل زمین، ساختمان، ساخت فضاهای فیزیکی موردنیاز وزارت بهداشت و همچنین خرید تجهیزات پزشکی است.

وی اذعان کرد: ساخت فضاهای فیزیکی مورد نیاز وزارت بهداشت شامل خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشتی مراکز جامع خدمات سلامت است.

دبیر مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از بهره‌برداری مرکز جامع سلامت در شهرستان گرگان خبر داد و یادآور شد:  با همت و مشارکت خیرین مرکز جامع سلامت در شهرستان گرگان به بهره‌برداری رسید.

بزرگمهر خاطرنشان کرد: اخیرا واحدهای مرکز جامع سلامت را در مراکز استان گلستان راه‌اندازی کردیم که احداث این مراکز با همکاری و مشارکت خیرین استارت زده شد.

وی از احداث مرکز جامع سلامت در شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد و اذعان کرد: در شهرستان علی‌آبادکتول مرکز جامع سلامت در شرف بهره‌برداری است و به زودی افتتاح خواهد شد و همچنین یک واحد از مرکز جامع سلامت نیز در شهرستان کلاله ایجاد شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار