حاج آقا سید محسن طاهری،مسئول حوزه امام جعفر صادق:

این چند سال نشان داده که این آقایان به هیچ وجه در فکر توبه نیستند و همچنان بر راهی که می رفتند پا فشاری دارند. طبیعتا با این وضعیت راه برگشت آن ها به دامن نظام وجود ندارد. همین هم که فقط در حصر قرار گرفته اند و اعدام نشدند لطفی است که نظام در حق آن ها داشته است. اگر آن ها انتظار دارند بدون توبه از حصر در بیایند انتظارشان بسیار بی جا است.

 همین که سران فتنه فقط در حصرند ، از لطف نظام است/ اعدام، مجازات اصلی فتنه گران است

سید محسن طاهری، مسئول حوزه امام جعفر صادق شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره برنامه ریزی که برای فتنه 88 شده بود، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده بودند، یک برنامه ریزی بلند مدت بود که استکبار جهانی  و کشورهای اسرائیل و آمریکا و انگلیس صحنه گردان اصلی آن بودند. فتنه گرهای داخلی به نوعی بازیچه دست استکبار جهانی قرار گرفتند. هرچند که آن ها هم در کار خود مقصرند ولی، این نقشه، نقشه ای نبوده که صرفا در داخل کشور طراحی شده باشد.

876876876

طاهری در ادامه این فتنه را کاملا در راستای اهداف استکبار جهانی دانست و افزود: سی و اندی سال در صدد بودند که با توطئه های مختلف ، جنگ، تحریم و مسائل دیگر این نظام را سرنگون کنند. در این راه برای ضربه زدن به نظام، برنامه ریزی کردند که بتوانند داخل و توسط کسانی که سوابقی در این انقلاب و این نظام دارند کار انجام بگیرد.  قدرت طلبی یک عده از سیاسیون داخل متاسفانه باعث شد که این نقشه به خوبی اجرا شود. اما از آن جا که نه بصیرت مردم ما را به خوبی درک کرده بودند، نه قدرت مدیریتی رهبر معظم انقلاب و نه مسایل معنوی مان که دست قدرت الهی و حمایت پشت پرده امام زمان (عج) از این نظام است، این نقشه در عین دقت و عمیق بودن، و با همه عوامل خارجی و داخلی،  به حمدالله به نتیجه نرسید و چهره برخی از این فتنه گران برای مردم ما روشن شد.

وی ادامه داد: با توجه  به راهنمایی های که مقام معظم رهبری همواره در طول این جریان فتنه داشتند و اتمام حجت کردند بر همه کسانی که در فتنه دخیل بودند، به خصوص سران داخلی فتنه، و همچنین آن ها را به قانون دعوت کرده و راه های قانونی پیش پای آن ها گذاشتند تا مطالبات خود را از این را پیش بگیرند. اما آن ها بجای آن که از راه قانون وارد شوند، دائما در صدد تخریب نظام بودند وباعث بوجود آمدن آن آشوب ها در سطح کشور شدند. بهانه های زیادی را دست دشمن دادند و به تعبیر مقام معظم رهبری، به نوعی توانستند نظام را در آستانه سقوط قرار دهند. این کار در  هر نظامی که انجام شود، به عنوان بزرگترین جرم سیاسی  و امنیتی شناخته می شود و طبیعتا باید بزرگ ترین مجازات هارا هم داشته باشد. مجازاتی کمتر از اعدام برای سران فتنه در نظر گرفته نخواهد شد.

897979

مسئول حوزه امام جعفر صادق، با اشاره به این که راه توبه برای هیچ کس بسته نیست افزود: ولی شرطش آن است که علائم توبه هم آشکار شود! اما این به این معنا نیست که اگر هم توبه ای صورت بگیرد بخواهیم  سران فتنه را به مسئولیت های مهم نظام برگردانیم. این چند سال نشان داده که این آقایان به هیچ وجه در فکر توبه نیستند و همچنان بر راهی که می رفتند پا فشاری دارند. طبیعتا با این وضعیت راه برگشت آن ها به دامن نظام وجود ندارد. همین هم که فقط در حصر قرار گرفته اند و اعدام نشدند لطفی است که نظام در حق آن ها داشته است. اگر آن ها انتظار دارند بدون توبه از حصر در بیایند انتظارشان بسیار بی جا است.

ارسال نظر

  • ناشناس
    1

    مرسی حاج آقا ، گل گفتی

  • ناشناس
    3

    باز هم تند روی آخه این چه کاریه که چشممونو ببندیم و دهنمونو باز کنیم. آقای طاهری لطفا حکم قبل از محاکمه نکن... اگه به نظام اعتماد دارید به حکم ش هم اعتماد کنید نه اینکه خودتون قبل از هر قضاوتی حکم کنید عجبا....

    • ناشناس
      0

      جرم و مجازات اینا اینقدر تابلو هستش که بچه هایی که سر کوچه بازی می کنند هم می دونن
      حالا شما خودتو زدی به اون راه احتمالا ....

  • golestan
    0

    به نظرم باید دادگاهی بشوند
    و دادگاهی از خاتمی شروع بشه

آخرین اخبار