امیرعلی ضمیری، درباره دکتر طاهری:

ایشان از جایگاه و سمت خود با امانت کامل و با لیاقت استفاده کردند. ایشان حتی یک قدم از حرف های خود کوتاه نیامد و پای حرف هایش ایستاد.

از جایگاه و سمت خود با امانت کامل استفاده کرد/ همواره پای حرف های خود ایستاد

امیرعلی ضمیری، فعال سیاسی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که جناب دکتر طاهری زحمات زیادی برای استان کشیدند، اظهار کرد: مخصوصا در موضوع پتروشیمی که نقطه حساسی برای استان به حساب می آید. ایشان برای اشتغال زایی و اجرای فعالیت های فرهنگی در سطح استان تلاش زیادی کردند.

وی با اعتقاد به این که اطلاع رسانی درباره عملکرد و فعالیت های ایشان نسبت به دیگر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بسیار کم بود، افزود: هر کس به ستاد و کمپین ایشان مراجعه می کرد از عملکرد و زحمات ایشان مطلع می شد، در غیر این صورت کسی نمی دانست که ایشان چه عملکردی داشته اند.

 

امیرعلی ضمیری طاهری

 

ضمیری ادامه داد: ولایت مداری دکتر طاهری نیز بر همگان ثابت شده است. ایشان فرزند مرد بزرگی همچون آیت الله طاهری هستند. ایشان از جایگاه و سمت خود با امانت کامل و با لیاقت استفاده کردند. ایشان مطیع ولایت فقیه و مجری اوامر حضرت آقا بودند. زمانی که درباره ایشان شایعه پراکنی شده بود، باز هم ایشان خطا نرفت و همچنان در مسیر انقلاب ثابت قدم ماند. ایشان حتی یک قدم از حرف های خود کوتاه نیامد و پای حرف هایش ایستاد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار