صالح قندهاری، در مصاحبه با گلستان24؛

امروز گروهی مقابل یزیدیان زمان دست دراز کردند و عزتشان را به حراج گذاشته اند، شاید چیزی عایدشان شود. در صورتی که امام حسین (ع) شهید شدند تا عزت اسلام را حفظ کنند.

امروز گروهی مقابل یزیدیان زمان دست دراز کرده اند

صالح قندهاری، فعال  شهرستان بندر گز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، می گوید: متاسفانه امروز عده ای می گویند، چرا امام حسین (ع) با یزید بیعت و مذاکره نکرد. در صورتی که ایشان مذاکره کردند. اما نه این مذاکراتی که با آن زیر سلطه ظلم بروند و از دین خود بگذرند. امام حسین (ع) به میدان آمد، امر به معروف و نهی از منکر خود را انجام داد، امادشمنان زیر بار سخنان ایشان نرفتند و چنین مذاکره خدایی را قبول نکردند.

وی ادامه می دهد: در این عصر و زمان، عده ای می گویند اگر ما در کربلا بودیم، مذاکره می کردیم و می توانستیم صلح کنیم. این گونه امام حسین (ع) هم شهید نمی شدند. در صورتی که معنای آنان از مذاکره، با مذاکره امام حسین (ع) متفاوت است.

صالح قندهاری یزیدیان زمان مذاکره

 

قندهاری تاکید می کند: امروز گروهی مقابل یزیدیان زمان دست دراز کردند و عزتشان را به حراج گذاشته اند، شاید چیزی عایدشان شود. در صورتی که امام حسین (ع) شهید شدند تا عزت اسلام را حفظ کنند.

فعال فرهنگی شهرستان بندرگز با بیان این که "یزیدیان این زمان بسیار بدتر از یزیدیان زمان امام حسین (ع) هستند"، می گوید: آن ها ولایت و اسلام را هدف قرار گرفته اند. اما گروهی بصیرت لازم را ندارند تا این موضوع را درک کنند! امام حسین(ع) فرمودند مرگ با عزت بسیار بهتر از این است که دست خود را جلوی یک فرد ذلیل دراز کنیم.

وی می گوید: گروهی از آقایان عزت جمهوری اسلامی ایران را پایین می آوردند. نمی دانند که عزت در حفظ اسلام و پشتیبانی از ولایت فقیه است.  این که ده چیز بدهیم و یک چیز بگیریم را مذاکره نمی گویند. این شبیه خرید و فروش است.

ارسال نظر

آخرین اخبار