سیداسماعیل حسینی، در مصاحبه با گلستان24؛

زمان جنگ، دشمن روبروی ما بود. اما امروز مثل سایه دنبال ماست.

امروز دشمن مثل سایه با ماست/ با سلاح فرهنگ به سراغ دشمن برویم

سیداسماعیل حسینی، فعال فرهنگی شهرستان گنبد، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که ما هر چه داریم از شهدا داریم، می گوید: هر زمان که ما در گرفتاری و تنگنا هستیم، شهدا با آمدنشان مسیر درست را به ما نشان می دهند.

وی ادامه می دهد: وظیفه ما این است که تا جان در بدن داریم راهشان را ادامه دهیم و مطیع ولایت فقیه باشیم. امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکرده و نگذاریم که خون شهدا پایمال شود.

حسینی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب بسیار تاکید دارند که در مذاکرات هسته ای، دربرابر دشمن از خود ضعف نشان ندهیم، می گوید: ما هشت سال جنگیدیم. آن زمان از نظر تاکتیک و لوازم جنگی عقب بودیم. اما امروز خودمان خودکفا هستیم. هیچ نیازی به مذاکره با ابرقدرت ها و لغو تحریم هایشان  نداریم. آن ها هستند  که به ما نیاز دارند. نباید از خود ضعف نشان دهیم تا دشمن سوء استفاده کند.

سید اسماعیل حسینی فرهنگ

سید اسماعیل حسینی می گوید: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند، آن ها مجبور هستند که خودشان برای مذاکره با ایران جلو بیایند. امروز غربی ها در پی مذاکره با ایران هستند و  معتقدند که باید با ایران رابطه حسنه داشته باشند. زیرا او می تواند هر کاری را انجام دهد.

این فعال فرهنگی با بیان این که "زمان جنگ، دشمن روبروی ما بود" ، ادامه می دهد: امروز دشمن مثل سایه دنبال ماست. ما باید با فعالیت های فرهنگی با دشمن بجنگیم، تا دوباره موضوعاتی مثل فتنه 88 رخ ندهد و تعداد زیادی از جوانان کشور خام حرف های دروغ برخی نشوند. کار امروز دشمن آب در هاون کوبیدن است.

ارسال نظر

آخرین اخبار