رئیس کل دادگستری گلستان از فعال شدن اداره پزشکی قانونی مراوه تپه در آینده نزدیک خبر داد.

پزشکی قانونی مراوه تپه فعال می شود

رئیس کل دادگستری گلستان از فعال شدن اداره پزشکی قانونی مراوه تپه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گلستان 24، رئیس کل دادگستری در جلسه برخط با قضات شهرستان مراوه تپه این خبر را اعلام کرد و گفت: ساختمان این اداره تکمیل و پس از تامین پزشک و تجهیزات به زودی راه اندازی می شود .

وی گفت: هم اکنون مردم شهرستان مراوه تپه برای پرونده هایی که نیاز به نظریه پزشکی قانونی است به شهرستان کلاله مراجعه می کنند .

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این جلسه از قضات این شهرستان خواست: با سرکشی از زندان و بررسی مشکلات مددجویان بستر آزادی کسانی که مشمول دستورالعمل رئیس قوه قضاییه هستند فراهم کنند .

هادی هاشمیان بر صدور بیشتر آرای جایگزین حبس در محاکم این شهرستان هم تاکید کرد و گفت:  آرای جایگزین متناسب با نوع جرم و شرایط شهرستان صادر شود.

هاشمیان از تشکیل بانک اطلاعاتی از کارچاق کن ها هم خبر داد و گقت: به منظور جلوگیری از کلاهبرداری از مردم،  مشخصات کارچاق کن ها ، شاهدان دروغین و وکلای قلابی ثبت و رصد می شوند .

استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و علمای منطقه برای سازش در پرونده ها، افزایش ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی ،  بهبود کیفیت آرا و آسیب شناسی آرای نقض شده از دیگر مواردی بود که معاونان رئیس کل دادگستری در جلسه امروز بر آن تاکید کردند.

بررسی حوزه قضایی مراوه تپه در ادامه بررسی های دوره ای حوزه های قضایی استان امروز از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار