شهردار رامیان از اجرای همزمان 8 پروژه عمرانی در رامیان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 980 میلیون ریال خبرداد.

اجرای همزمان 8 عملیات عمرانی شهرداری رامیان+ تصاویر

به گزارش گلستان 24، در خصوص اجرای همزمان 8 پروژه عمرانی، گفت :عملیات اجرایی بوستان شهدای مشروطه واقع در جنب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با پیشرفت فیزیکی 85 درصد و هزینه ای بالغ بر 250 میلیون ریال حداکثر تا 10 روز آینده به پایان می رسد.

 

amaliat1

شهردار رامیان اظهار کرد: عملیات احداث سایه بان آرامستان این شهر به متراژ 300 متر مربع  و با هزینه حدود یک میلیارد ریال با مشارکت شورا، شهرداری و جمعی از خیرین جهت برگزاری مراسمات نماز میت آغاز شده است.

 

amalia9

amaliat8

وی با اشاره به احداث و حفر کانال در معبر اصلی شهر (خیابان امام خمینی) افزود: عملیات اجرایی آن با هدف جمع آوری سیلاب های شهری و افزایش عرض سواره رو آغاز شده و از فلکه مرکزی تا شهرداری و کوچه شهید رجبلو به سمت رودخانه ادامه دارد.

سعیدی ادامه داد: هزینه اولیه حفر کانال 2 میلیارد و 500 میلیون ریال پیش بینی شده است و از این مبلغ 360 میلیون ریال آن توسط حوادث و مدیریت بحران هزینه می شود.

amaliat6

amaliat5

amaliat4

وی عنوان کرد: عملیات احداث جدول و زیرسازی خیابان کشاورز 12 به طول 450 متر و هزینه بالغ بر 400 میلیون ریال آغاز و تا یک ماه آینده به پایان می رسد.

amaliat3

amaliat2

 

سعیدی خاطرنشان کرد: موزاییک فرش بلوار 45 متری، جدول و زیرسازی مسیر پارک تاشته، جدول بندی خیابان کمربندی غرب و بتن ریزی کوچه شهید ابوطالب کوهساریان از عملیات های اجرایی عمرانی دیگر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 830 میلیون ریال در این شهر است.

 

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار