یحیی حسام، در پاسخ به سوال گلستان 24:

دولتمردان از روی وجدان برای این مردم و این نظام کار کنند. با مردم صادق باشند، زیرا مردم به آن ها اعتماد کردند.

مردم به دولتمردان اعتماد کردند/ دولتمردان با مردم صادق باشند

یحیی حسام، مبلغ  و فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، معتقد است همدلی و همزبانی که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خودشان بیان فرمودند، پیرامون اتحادی است که در جامعه امروز ما باید شکل بگیرد. دولت مردان ما از دل مردم هستند. آن ها تافته جدا بافته نیستند. از خود مردمند و برای خدمت برای همین مردم آمدند. با انتخاب و رای همین مردم انتخاب شدند. لذا باید از روی وجدان برای این نظام و این ملت کار کنند. جایی که نیاز است به مردم اطلاع رسانی شود، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اطلاع رسانی کنند.

حسام با بیان این که ملت هم اعتماد کردند، ادامه می دهد: خود ملت این دولت را انتخاب کردند. هیچ اجباری در کار نبوده است. این انتصاب نبوده بلکه انتخاب بوده است. لذا وقتی که ملت فرزندان خودشان را به عنوان کسانی که به احقاق حقوق ملت می پردازند، انتخاب کردند، باید همدلی و همزبانی آن ها با دولت نیز تا آخر باشد. هیچ وقت دولت و دولت مردان را تضعیف نکنند.

دولتمردان

وی با اعتقاد به این که اختلاف سلیقه و نظر همواره وجود دارد، می گوید: اختلاف سلیقه و اختلاف نظری مطلوب خواهد بود که برای رشد این نظام و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف امام راحل (ره)، باشد و ملت و دولت برای رسیدن به این اهداف باید در کنار هم باشند. آن ها تافته جدا بافته ای از هم نیستند. باید با همدلی، همفکری و همزبانی در کنار هم در مقابل دشمنان اصلی ما که قصد بر هم ریزی نظام را دارند بایستند.

یحیی حسام تاکید می کند که دولت مردان و مسئولین باید با مردم صادق باشند. مردم به آن ها اعتماد کردند. گروه ها و احزاب هم با هم فرقی نمی کنند. مردم هم که همیشه در صحنه حاظر بودند و حمایت خودشان را از دولتمردان دادند، این حمایت را همچنان ادامه دهند. همواره در پی تقویت نظام و دولت مردان باشند و نه تضعیف آن. نباید خدایی نکرده در مجالس و محافل، از اختلاف نظر ها بوی تضعیف بیاید. اگر دولتمردان تضعیف شوند، نظام تضعیف شده است. اگر دولتمردان ما با مردم صادق نباشند، این اختلاف و شکاف، چیزی است که دشمن می خواهد و یقینا به اهداف عالیه نظام دست نخواهیم یافت.

دولتمردان

حسام می گوید که نود درصد حرف ها و انتقاداتی که پیرامون بیانیه لوزان مطرح می شود، کارشناسی شده نیست. وی معتقد است که در این باره باید کارشناسان و متخصصین بیایند و نظر بدهند. هر کس  برداشت خودش را از این بیانیه ابراز می کند. باید موافقین و مخالفین در کنار هم، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، راجع به این موضوعات مبهم به توافقی برسند که آینده ایران اسلامی را به زیبایی رقم بزنیم که در آینده، آیندگان ما که کتاب تاریخ ما را ورق زدند، به خوبی از ما یاد کنند.

ارسال نظر

  • جواد
    0

    صداقت بزرگترین موضوعیه که این دولت نداره.

آخرین اخبار