نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: نخبگان علمی نباید کشور و مردم خود را فراموش کنند و باید پس از رسیدن به افتخارات به مردم و کشور خدمت کنند.

نخبگان علمی نباید کشور و مردم خود را فراموش کنند

به گزارش گلستان 24، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ، امروز  در دیدار با «عرفان کرپه» رتبه سه کنکور سراسری تجربی اظهار کرد: کسب رتبه سوم کنکور سراسری تجربی توسط یکی از دانش آموزان گلستانی باعث خوشحالی مردم گلستان شد.

وی ادامه داد: در سال های گذشته معمولا دانش آموزان مرفع می توانستند وارد دانشگاه ها شوند ولی این تبعیض برطرف شده و دانش آموزانی که استعداد داشته باشند می توانند افتخارات علمی را کسب کنند و این مهم از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود.

آیت الله نورمفیدی به نقش حمایت خانواده در کسب این موفقیت اشاره کرد و افزود: در میان یک میلیون و 200 هزار نفر دانش آموز گلستانی توانسته ممتاز شود و باید از این بابت شاکر خدای متعال باشد.

وی کسب این موفقیت را شروع رسیدن به قله های عالی دانش برشمرد و تاکید کرد: نباید دلخوش به این موفقیت باشید و باید در مسیر علمی گام های استوارتری را بردارید.

این مقام مسئول متذکر شد: نخبگان علمی نباید کشور و مردم خود را فراموش کنند و باید پس از رسیدن به افتخارات به مردم و کشور خدمت کنند.

آیت الله نورمفیدی به نوآوری و رسیدن به قله های موفقیت تاکید کرد و افزود: نباید افتخارات باعث دور شدن انسان از خدا باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار