رییس منابع طبیعی و آبخیزداری کردکوی:

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی گفت: آتش سوزی منطقه اورس بند روستای سرخ گریوه به سرعت مهار شد.

آتش سوزی منطقه اورس بند به طور کامل مهار شد

امین کیا در گفتگو با خبرنگار گلستان ۲۴ اظهار کرد:  این آتش سوزی که چند روز پیش  در این منطقه اورس بند شروع شد در پایان روز چهارشنبه با کمک نیروهای مردمی و دستگاه های اجرایی مهار و امروز نیز عملیات اطفا به طور کامل پایان یافت.

وی افزود: در حال حاضر نیز نیروهای اطفا حریق همچنان در منطقه مورد نظر حضور دارند تا چنانچه بواسطه وزش باد، نقطه ای به ناگاه شعله ور شد به سرعت وارد عمل شوند.

کیا ادامه داد: از همان ابتدای شروع آتش سوزی  نیروهای مردمی از روستای سرخ گریوه، یانه سر و پیته نو وارد عمل شدند و به دنبال آن نیروهای دستگاه های اجرایی به صورت ضربتی اقدام به اطفای حریق کردند.

وی افزود: نیروهای فرمانداری بهشهر، بخشدار یانه سر، ستاد مدیریت بحران استان مازندران، کادر بالگرد هلال احمر گلستان، مدیریت جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و محیط زیست کردکوی، نیروهای منابع طبیعی استان و منابع طبیعی بندرگز با حضور به موقع در محل حاضر و اقدام به مهار آتش کردند.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کردکوی گفت:  بالگرد هلال احمر از همان دقایق اولیه با حضور به موقع  و انتقال نیرو به محل آتش سوزی نقش مهمی در اطفای حریق داشت.

وی افزود: از زمان شروع حریق تا اطفای آن، امکانات و تجهیزات خوبی در کنار حمایت های مردمی و دستگاه های اجرایی در اختیار داشتیم که همین مساله موجب گسترش نیافتن آتش شد.

گفتنی‌است، پوشش گیاهی این منطقه ارس و بوته گون است.

ارسال نظر

آخرین اخبار