گزارشی از صحن شورای شهر گرگان؛

اختلاف اعضای شورا در ارائه و بررسی لایحه هتل شهرداری ناهارخوران گرگان و برخی موضوعات و حضور نیافتن برخی اعضاء در جلسه علنی سبب نیمه کاره ماندن جلسه شورای شهر گرگان شد.

جلسه علنی شورای شهر گرگان نیمه‌کاره ماند/ اختلاف اعضای شورا در ارائه و بررسی یک لایحه‌

به گزارش گلستان24، دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر گرگان که قرار بود ظهر شنبه از ساعت 14 در صحن شورا آغاز شود به علت تاخیر در ورود برخی از اعضا و به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه با حدود 45 دقیقه تاخیر با حضور 9 نفر از 13 نفر اعضای شورا آغاز شد.

این در حالی بود که شماری از مردم و خبرنگاران در صحن شورا منتظر حضور اعضای شورای شهر و آغاز جلسه بودند.

این هفته به علت حضور نداشتن برخی از اعضای شورا که نوبت نطق پیش از دستور آنان بود، این جلسه بدون نطق پیش از دستور آغاز شد.

از همان آغاز جلسه اعضای شورا بر سر موضوع ارائه شدن و یا نشدن لایحه هتل شهرداری ناهارخوران گرگان در صحن شورای شهر با یکدیگر اختلاف و مشاجره داشتند.

ناصر گرزین عضو شورای شهر گرگان در ابتدای جلسه گفت: بررسی لایحه دوفوریتی هتل شهرداری ناهارخوران گرگان در هفته گذشته در دستور کار شورا بود اما بررسی نشد و قرار بود این هقته بررسی شود.

ابراهیم جرجانی دیگر عضو شورای شهر نیز در این جلسه گفت: در این لایحه منافع عمومی و مردم در میان است و 30 سال مردم شهر منتظر تعیین تکلیف این پروژه هستند و باید بررسی شود و باید دیگر اعضای شورای شهر نیز آن را امضاء کنند.

ربیعی دیگر عضو شورای شهر نیز گفت: باید این پروژه را که با تلاش‌های بسیار به نتیجه رسیده تعیین تکلیف شود و حال که از 10 میلیارد تومان به 2 میلیارد با شرایط مناسب رسیده باید لایحه آن بررسی و تصویب شود.

رئیس شورای شهر گرگان نیز در این جلسه گفت: قرار گرفتن این لایحه در دستور کار هفته گذشته اشتباه بوده و تا زمانی که لایحه با 9 امضاء تهیه نشود نمی‌تواند در صحن ارائه شود.

زهرا نورا اظهار داشت: این لایحه با 7 امضاء تهیه شده و براساس قانون نمی‌توان آن را در صحن ارائه کرد و باید به کمیسیون برگشت خورده و بررسی شود.

وی افزود: من نمی‌توانم کار خلاف را انجام دهم و این لایحه به کمیسیون اداری و مالی شورای شهر وصول می‌شود و قابل طرح در جلسه نیست.

رئیس شورای شهر گرگان تصریح کرد: متاسفانه برخی همکاران در هفته گذشته اجازه بررسی دیگر لوایح را ندادند و این کار درستی نیست و باید دیگر لوایح نیز در جلسات شورا بررسی شود.

لایحه افزایش بهای خدمات پارکینگ ها بازهم تصویب نشد

در ادامه جلسه نیز اختلافات بین اعضای شورا در موضوع لایحه افزایش بهای نرخ پارکینگ‌های سطح شهر نیز ادامه داشت.

پزشکپور عضو و سخنگوی شورای شهر گرگان در این جلسه گفت: نباید این بار را به دوش مردم انداخت و زمانی که فردی مزایده و مناقصه ای را پیروز می شود دیگر نمی تواند میزان آن را تغییر دهد.

اختلافات بین اعضای شورا سبب شد هیچ یک از لوایح به رای گذاشته نشود و خروج یکی از اعضای شورا از داخل جلسه و سبب تعطیلی صحن علنی شورای شهر شد.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار