فرمانده سپاه نینوا گفت:مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را با هدف واکسیناسیون گسترده اجرا می کنیم.

اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با هدف واکسیناسیون گسترده

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری گلستان 24، سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا در جلسه قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف یکپارچگی و اتحاد دستگاه‌ها در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی شکل می‌گیرد .

وی گفت:اگر در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی همه مردم و دستگاه‌های کشور علیه دشمن بعثی بسیج شدند امروز هم باید برای مقابله با این ویروس کرونا متحد و یکپارچه عمل کنیم تا اینگونه آسیب نبینیم.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد:با دستور فرمانده معظم کل قوا و ابلاغ فرمانده کل سپاه، مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را با هدف واکسیناسیون گسترده، نظارت حداکثری بر رعایت شیوه نامه ها و کمک‌های مومنانه را با مشارکت همه دستگاه‌ها انجام خواهیم داد.

وی گفت:ما این قرارگاه را شکل دادیم تا همه با هم حرکت کنیم و پیش برویم، به عنوان مثال ، اگر موعد رزمایش کمک مومنانه شد، همه دستگاه‌ها با هماهنگی درست بسته‌های کمک معیشتی را به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا به صورت کریمانه تحویل دهند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: همه اقدامات را زیر نظر این قرارگاه تا سطح روستا‌ها به صورت محله محور برنامه ریزی می کنیم و همه امکانات و مکان‌های سپاه در خدمت مردم است تا به مرکز واکسیناسیون تبدیل شود.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار