رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی شورای شهر گرگان:

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شورای شهر گرگان گفت: در برنامه های توسعه بلند مدت گرگان، گردشگری اصل محوری را برعهده دارد که برای تحقق این اصل باید قبل از هر چیزی امنیت شهر و تفرجگاه های شهر را افزایش دهیم.

گردشگری محور اصلی برنامه های توسعه بلند مدت گرگان است

به گزارش خبرنگارگلستان 24، زهرا نورا اظهار کرد: در تصمیم سازی های و ارایه لوایح به شورای شهر باید پیوست های امنیتی پیش بینی شود، هنگامی که پروژه ای با چند میلیارد برای شهر ترسیم شود باید تمام جوانب به ویژه امنیت آن مد نظر قرار بگیرد.

وی به برخی گلایه از سوی شهروندان در خصوص امنیت پارک ها اشاره و اضافه کرد: باید با افزایش همکاری و تعامل با پلیس این دغدغه شهروندان گرگانی را به حداقل رساند.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شورای شهر گرگان در این باره معتقد است: امنیت شهر بدون تعامل دستگاه ها و همکاری سازمان های مردم نهادها با پلیس محقق نمی شود.

زهرا نورا گفت : تقویت زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری پلیس یکی از وظایف مدیریت شهری تلقی می شود، زمانی می توان مولفه های زیست شهری را افزایش داد که امنیت به عنوان اصلی ترین ملاک زندگی شهروندان تامین شود.

وی افزود :‌ در زمان حاضر در برخی از پروژه های شهری به ویژه گردشگری نیازمند همکاری بیشتر پلیس هستیم و این مهم را باید جدی گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار