مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اراده توحیدی جمعی ملت ما را عامل جمع کردن بساط فتنه دانست و گفت: همین اراده جمعی ملت بود که باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد.

ملت ایران با اراده توحیدی جمعی خود بساط فتنه ۸۸ را برچیدند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین اظهار کرد: ارزش هر انسان به اندازه همان چیزی است که برایش ارزش قائل می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: ملت مبارز ما در طول حیات تاریخی چند هزار ساله توحیدی و دوران ۴۳ ساله انقلاب خود نشان دادند که برای آرمان های الهی ارزش ویژه ای قائل هستند.

گرزین افزود: ملت ایران هیچ گاه صبر راهبردی خود را از دست نداده و حتی در فتنه ۸۸ که شرایط سختی بر آنها حاکم شد، با درایت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب صبر و نجابت خود را حفظ کردند اما آن هنگام که دیدند جبهه کفر و نفوذی ها و فتنه گران به هیچ چیز پایبند نیستند، در دفاع از انقلاب به پا خواستند.

وی تصریح کرد: ملت غیور ایران وقتی دیدند دشمنان به امام حسین (ع) و عزاداران حسینی، امام، شهدا و تمام مقدساتشان توهین کردند، با خروش انقلابی و آتش به اختیار غیورانه به میدان آمدند و بساط فتنه گران را برچیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اراده توحیدی جمعی ملت ما را عامل جمع کردن بساط فتنه دانست و افزود: همین اراده جمعی مردم در دوران دفاع مقدس باعث شد دشمنی که با تمام قوا به میدان آمده بود، شکست بخورد.

وی گفت: اراده جمعی توحیدی ملت ایران یکی از برگ های برنده و عامل پایداری و موفقیت نظام انقلابی ما است که دشمنان هم به خوبی این مسئله را درک کرده اند بنابراین با تمام قوا تلاش می کنند اعتماد عمومی ملت به نظام و پیوند تنگاتنگی که بین ملت و نطام وجود دارد را متزلزل کنند.

گرزین اذعان کرد: اراده جمعی توحیدی که در ملت ما وجود دارد و گاهی بروز می کند یک رهبر و راهنما دارد و آن راهنما کسی به جز امامین انقلاب نیستند و مردم ما هم با اشاره رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند و توانستند از فتنه های مختلف با موفقیت عبور کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار