مسئول بسیج طلاب سپاه گلستان:

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان گفت: آنچه در ۹ دی اتفاق افتاد حاصل کار تشکیلاتی و دولتی نبود بلکه نتیجه آگاهی، بصیرت و ایمان ملت بود.

حماسه ۹ دی حاصل بصیرت مردم بود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام غلامرضا احمدی نسب اظهار کرد: همه دولت ها بعد از تشکیل دچار فتنه هایی می شوند و جمهوری اسلامی ایران هم از این قاعده مستثنی نیست.

احمدی نسب افزود: ارزش ۹ دی ۸۸ کمتر از ۲۲ بهمن ۵۷ نیست زیرا در این روز مهم، مردم ما با حضور به موقع و مسئولانه خود باعث حفظ و ثبات نظام و محکم شدن پایه های آن شدند.

وی ادامه داد: از همان روزهای آغازین پیروزی جمهوری اسلامی فتنه ها علیه نظام ما آغاز شد، با جنگ تحمیلی، تحریم ها، ترورها و مشکلاتی که منافقان علیه کشور به راه انداختند تلاش کردند تا نظام را ساقط کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در فتنه ۸۸ جبهه کفر و نفاق تمام قدرت خود را به کار گرفت تا کار نظام را یکسره کند اما به لطف خدا، حضور آگاهانه مردم و هدایت های رهبر معظم انقلاب توانست این فتنه بزرگ را خنثی کند.

وی تصریح کرد: آنچه در ۹ دی اتفاق افتاد حاصل کار تشکیلاتی و دولتی نبود بلکه نتیجه آگاهی، بصیرت و ایمان ملت ما بود که با حضور شکوهمند خود توانستند از آزمونی بزرگ سربلند بیرون بیایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار