معاون وزیر ارشاد:

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این بیشتر مدیران استانی انتخاب شده اند، گفت: مانایی این انقلاب به این پست‌ها نیست و همه ما مسئولان مستأجر این نهادها هستیم.

مانایی انقلاب به پست‌ها نیست و همه ما مسئولان مستأجر این نهادها هستیم

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدمحمد هاشمی بعدازظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهارکرد: در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی آن چیزی که از ابتدا در ذهن ما شکل گرفت، تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل دولت جوان انقلابی بود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این تفکر و انگیزه از ابتدا سبب شد تا در انتخاب مدیران از افرادی استفاده شود که تعهد، تخصص، انگیزه، ابتکار و برنامه داشته و از بدنه ارشاد باشند.

وی با اشاره به این بیشتر مدیران استانی انتخاب شده اند، گفت: مانایی این انقلاب به این پست‌ها نیست و همه ما مسئولان مستأجر این نهادها هستیم.

هاشمی ادامه داد: اعتماد به نسل جوان یک شاخصه مثبت است و واگذاری مسئولیت‌ها به نسل جوان در دیگر استان‌های کشور هم ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: فعالیتی که باید در عرصه فرهنگ انجام داد، کشف و پرورش و توانمندسازی یک نسل جدید در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه است.

وی خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: با وسواس از جوانان مؤمن، انقلابی و متعهد در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استفاده کنید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار