معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: مطالبات مردم به حق است ، کار بدون عمل به دل نمی نشیند و این دولت بنا ندارد با گفتار درمانی به مشکلات مردم بی توجه باشد.

 مطالبات مردم به حق است/ دولت به دنبال گفتار درمانی نیست

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدعلی مهاجر در نشست هم اندیشی و مودت فعالین بسیج رسانه استان که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهارکرد:  رسانه ها با بیان مسائل و مشکلات جامعه به نوعی مدیران را از کمبودها آگاه می کنند و تعامل بیشتر دستگاه های اجرائی با رسانه ها به رشد و توسعه استان کمک می کند.

وی افزود: همدلی و همدلی یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه ما است و در این بین رسانه های دارای مجوز با ورود به برخی مسائل و ارائه اخبار صحیح باید توطئه های دشمنان را که به تازگی با فضای مجازی  اخبار کذب سعی در ناامیدی و نارضایتی مردم دارند، خنثی کنند.

مهاجر امیدآفرینی در جامعه را یکی از رسالت های مهم رسانه برشمرد و گفت: رسانه انقلابی آن است که اخبارش مردم را به انقلاب اسلامی دلگرم کند.

وی بر لزوم هم افزایی در بین بدنه اجرایی استان و رسانه های فعال در سطح استان تاکید کرد و گفت: ایام دهه فجر می تواند برای مردم شادی آفرین باشد و دستاوردهای نظام به درستی منتقل شود.

وی گفت: رسانه ها خدمات نظام را به مردم درست انتقال دهد قدرت رسانه میتواند در جامعه امیدافرین باشد.

معاون استاندار گلستان، بیان صادقانه و انعکاس خدمات نظام را یکی از رسالت های مهم رسانه دانست و گفت: ما دست رسانه‌هایی که مطالبات مردم را به شکل درست به مسئولان انتقال می‌دهند می‌بوسیم، نظارت و دیده بانی وظیفه رسانه است که این رسالت باید به درستی از سوی رسانه ها انجام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار