گفتگو با دوقلوهای تک رقمی کنکور

عرفان طاهری فرد برادر بزرگتر احسان در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نیوز گفت: همه درس های کنکور را من و برادر با هم می خواندیم و نکات مختلف را به یکدیگر انتقال می دادیم و سوادمان هم در یک سطح بود.

اتفاق شگفت انگیز در رتبه پنج و شش کنکور سراسری

به گزارش گلستان 24، نتایج اولیه بزرگترین ماراتن علمی کشور اعلام شد تا داوطلبان ورود به دانشگاه بخشی از استرس خود را پشت سر بگذارند و منتظر انتخاب رشته باشند.البته نتایج اولیه ابتدا برای نفرات برتر اعلام شد همانند سال های گذشته و روز بعد سایر داوطلبان می توانند نتایج اولیه زحمات خود را به دست آورند.

امسال گروه آزمایشی تجربی شگفتی جالبی رقم زد چرا که پذیرای دوبرادر دوقلو در رتبه های پنجم و ششم خود بود.به همین بهانه با عرفان طاهری فرد، نفر ششم کنکور تجربی و برادر احسان طاهری فرد، نفر پنجم کنکور تجربی، گفتگوی کوتاهی ترتیب دادیم.

عرفان طاهری فرد برادر بزرگتر احسان در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نیوز گفت: همه درس های کنکور را من و برادر با هم می خواندیم و نکات مختلف را به یکدیگر انتقال می دادیم و سوادمان هم در یک سطح بود.

نفر ششم کنکور سراسری کشور، با تاکید بر اختلاف درصد تست های وی با برادرش متفاوت بود، خاطر نشان کرد: انشاالله نتایج که برسد می بینید که درصد های من و برادرم کاملا با هم متفاوت بود اما با خواست خدا این رتبه پشت سر هم رقم خورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می کردید که بتوانید در کنار هم رتبه تک رقمی بیاورید یا خیر، پاسخ داد: من و برادرم انتظار داشتیم  که رتبه مان زیر بیست شود اما دقیقا پیش بینی نکرده بودیم چه رتبه ای می آوریم.

طاهری فرد با تاکید بر اینکه عوامل زیادی در موفقیتشان دخیل بودف خاطرنشان کرد: ما با فضل خدا و برنامه ریزی ای که با برادرم در کنار هم داشتیم و همچنین حمایت خانواده توانستیم به این رتبه برسیم.

این جوان برتر کنکور سراسری سال 94 در ادامه گفت: من و برادرم در روز بیش از ده ساعت در کنار هم درس می خواندیم و برای تک تک دقایق روبرویمان باهم برنامه ریزی داشتیم.البته در روزهای مختلف این ساعت متغیر بود اما به صورت میانگین حداقل در 24 ساعت 10 ساعت مفید به درس می پرداختیم.

طاهری فرد با تاکید بر اینکه قطعا در داخل کشور به ادامه تحصیل می پردازد، بیان داشت: اصلا به خارج از کشور فکر نمی کنم و علاقه مندم در ایران به ادامه تحصیل بپردازم.

وی با اشاره به ایام نوروز سال جاری، گفت: در این ایام بسیاری از افراد تاکید می کردند که من استراحت کنم اما پاسخ من این بود که برای رسیدن به هدفم یک ساعت هم استراحت نمی کنم.اما بعدها دوساعت استراحت کردم که آن دو ساعت از خوابم زده شد.یعنی دو ساعت از خو ابم کم کردم تا استراحت کنم. وبرای درس خواندنم اصلا کم نگذاشتم.

نفر ششم کنکور سراسری رشته تجربی در پایان و در پاسخ به این پرسش که اعتماد به نفس وی بیشتر است یا برادرش، گفت: پاسخ به این پرسش بسیار دشوار است چرا که هم من و هم برادرم در نتیجه گیری هم در نزدیک ترین حالت ممکن به هم قرار داریم و عملا مشخص نیست که اعتماد به نفس من بیشتر است و یا برادرم.

ارسال نظر

آخرین اخبار