مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: روز قدس نماد استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم است و حضور در صحنه و دفاع از مظلوم یک وظیفه انسانی است.

روز قدس نماد استکبار ستیزی/ دفاع از مظلوم وظیفه انسانی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد رعیت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز قدس تجلی شکوه همدلی، وحدت و یکدلی برای دفاع از مظلوم است و نمادی است برای جهانیان که برای دفاع از مظلوم آگاه باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه این روز به ابتکار امام (ره) پایه گذاری شد، افزود: اصلی ترین هدف روز قدس این است که به همه جهانیان یادآوری کند دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی وظیفه همه مردم آزاده جهان است.

رعیت با تاکید بر اینکه ما نیز باید سهم و نقش خودمان را در ساختن جامعه‌ای خالی از ظلم ایفا کنیم و نظاره گر این مسئله نباشیم، خاطرنشان کرد: رقم زدن سرنوشت انسان به دست خود و ایجاد تعالی و حرکت به سوی نیک اندیشیدن مهمترین ویژگی راهپیمای راه قدس است و همه را با هر رنگ و لباس در کنار هم قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: هر چه از تاریخ انقلاب سپری می‌شود فرهنگ روز قدس گسترده‌تر می‌شود و ما در این روز شاهد هستیم نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای دنیا نیز این روز را گرامی داشته و مردم آزادی خواه در صحنه حاضر می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: هرچه از تاریخ انقلاب سپری می‌شد نگاه ظلم ستیزی در سراسر جهان گسترده‌تر می‌شود و مردم بیدار جهان در این روز با بصیرت وارد میدان می‌شوند.

وی ادامه داد: همه باید برخیزیم و این یک وظیفه انسانی و شهروندی است به ویژه مسلمان که با حضور در صحنه نقش ایمانی و انسانی که بر گردن نهاده شده ایفای نقش کنند و برای دور کردن شیطان و استکبار از جامعه اسلامی و این یک وظیفه سنگین و پر اهمیت است

 

ارسال نظر

آخرین اخبار