به مناسبت هفتعه محیط زیست انجام شد؛

روز گذشته همراه با برنامه تور یک روزه بازدید خبرنگاران از پارک ملی گلستان که به مناسبت هفته محیط زیست برگزار شده بود، از اصحاب رسانه این حوزه تجلیل و تقدیر شد.

تجلیل از خبرنگاران حوزه محیط زیست گلستان/ اعطای کارت همیار محیط زیست

به گزارش خبرنگار گلستان 24، این تور یک روزه با هدف آشنایی هر چه بیشتر رسانه ها با حوزه محیط زیست در قالب نشست خبری، بازدید از موزه پارک ملی و آشنایی بیشتر با حیاط وحش، بازدید از پاسگاه های حفاظتی محیط زیست در مناطق کوهستانی، بازدید گونه های مختلف حیات وحش به همراه توضیحات کارشناسان این حوزه و شرایط سلامت و حفاظت از آنان توسط محیط بانان و گفتگو با محیط بانان در محل پارک ملی گلستان برگزار شد، از خبرنگاران این حوزه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

مدیر کل محیط زیست استان گلستان در این مراسم با اشاره به اینکه رسانه های یکی از ابزار قدرتمند در حفاظت از محیط زیست محسوب می شوند، اظهار کرد: بی شک نقس رسانه در توسعه بر کسی پوشیده نیست و هر  اندازه که اصحاب رسانه در حوزه محیط زیست و حفاظت آن قلم بزنند و در فضای مجازی به اهمیت آن بپردازند، تاثیر پریزی آن بر مردم و فرهنگ سازی برای  حفاظت صحیح از منابع زیست محیطی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

محمد رضا کنعانی افزود: حفاظت از محیط زیست به عنوان اثربخش ترین سازوکار جامعه برای مقابله با بزرگترین چالش قرن یعنی توسعه پایدار شناخته شده است.

وی افزود: امروز برای نخستین بار کارت همیار محیط ز یست آماده و تحویل خبرنگاران می شود چرا که معتقدیم تقویت نظارت بدون چشم داشت مهمترین راهکار برای حفظ محیط زیست و مقابله با سود جویان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار