فرمانده نیروی انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: امروز ایران اسلامی در دنیا به عنوان جبهه مبارزه با مواد مخدر در جهان شناخته شده است و شهدای مبارزه با مواد مخدر مهر تائیدی بر مقابله و مبارزه با این پدیده شوم است.

ایران جبهه مبارزه با مواد مخدر در دنیا است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سردار دادگر ظهر امروز در مراسم یادواره 83 شهید مبارزه با مواد مخدر گلستان اظهار کرد: امروز پدیده شوم مواد مخدر در همه ابعاد از کشت گرفته تا ترانزیت و بسته بندی و فروش به عنوان یک آسیب اجتماعی مهم دغدغه همه مسولان در استان است و نیروی انتظامی با تقدیم شهیدان در این راه نشان داده که همواره برای مقابله با ابن پدیده شوم با قدرت ایستاده است.

وی افزود: ایران اسلامی در کنار کشوری قرار گرفته که عمده ترین تولید کننده مواد مخدر است و با فرماندهی مقام معظم رهبری و تقدیم شهیدان همواره در راه مبارزه با مقابله با مواد مخدر پیش قدم بوده و هست.

سردار دادگر گفت: اگر امروز ایران به عنوان یک قدرت در منطقه شناخته شده است به دلیل وجود فرماندهی کل قوا (مقام معظم رهبری) و غیور مردان نظامی و انتظامی تا شهدای حرم است.

گفتنی است در این مراسم، مشاور دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور، استاندار، فرمانده سپاه نینوا ،فرماندار گرگان و جمعی از مسئولان حضور  داشتند و در پایان از چند خانواده شهید در استان تجلیل شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار