مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: قرآن مهمترین سلاح ما مسلمانان در جنگ نابرابر فرهنگی جبهه کفر و اسلحه‌ای است که هرگز تضعیف نمی‌شود.

قرآن مهمترین سلاح مسلمانان در برابر جبهه کفر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عباسعلی گرزین شامگاه چهارشنبه در همایش مربیان خانگی قرآن کریم اظهار کرد: این حقیقت باید برای همه مردم تبیین شود که قرآن تنها یک کتاب مقدس نیست بلکه کتاب و برنامه زندگی ما مسلمانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: کتاب قرآن و مفاهیم روشنگرانه‌ای که در آن بیان شده است موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود که دشمنان ما به دنبال افزایش آن در جامعه هستند.

وی اضافه کرد: جبهه فعالان قرآنی استان گلستان با دارا بودن بیش از ۳۵۰ مرکز قرآنی فعال یکی از بزرگترین ظرفیت‌ها برای تحقق سند قرآنی و برپایی اهداف گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

گرزین تصریح کرد: قرآن مهمترین سلاح ما مسلمانان در جنگ نابرابر فرهنگی که دشمنان به راه انداخته‌اند است، اسلحه‌ای است که هرگز تضعیف نمی‌شود و زوال یافتنی نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزاری افزود: همایش مربیان خانگی قرآن لبیک عملی به ندای هل من ناصر رهبر انقلاب برای تحقق زندگی اسلامی ایرانی است.

وی تصریح کرد: خانه‌های قرآنی با راه اندازی جلسات قرآن در گوشه و کنار استان گلستان در جهت وحدت آفرینی گام بر می‌دارند و این سرآغاز یک حرکت بزرگ فرهنگی در قرن جدید است که سربازان آن فرزندان قرآن آموز این جلسات هستند.

گرزین حضور بیش از ۵۰۰ مربی خانگی قرآن در همایش را به منزله اعلام آمادگی همه جانبه برای تقابل با جبهه کفر و نفاق دانست و افزود: مربیان قرآن فرماندهان جنگ نرم این عملیات مهم هستند که باعث ایجاد امیدآفرینی در جبهه حق می‌شوند.

وی بیان کرد: وجود این همایش بزرگ این پیام مهم را به دشمنان داخلی و خارجی دارد که ما عزم جدی برای محور قراردادن قرآن و معارف آن در برابر جبهه باطل را داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: طبق چشم‌انداز سند ۱۵ ساله قرآنی با همت مربیان قرآن، استان گلستان در سال ۱۴۱۴ به عنوان قرآنی ترین استان کشور و نماد وحدت و همدلی همه مسلمانان از شیعه و سنی در کنار هم خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار