رئیس شورای شهر گرگان:

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای کاهش اثرات نرخ عوارض ساختمانی گرگان، پیشنهادات شورا برای رونق دوباره صنعت ساختمان و تعدیل نرخ ها به صورت مکتوب به شهرداری ارائه شده است.

پیشنهاد مکتوب تعدیل نرخ عوارض ساختمان گرگان به شهرداری ارسال شد

به گزارش گلستان 24،  ناصر گرزین اظهارکرد: در پی برگزاری جلسات مشترکی با انبوه سازان مسکن گلستان، پیشنهاد تمدید لایحه عوارض منطقه‌ای با نرخ سال ۱۴۰۰ از سوی شهرداری به شورا ارائه وبا رای بالایی برای اعلام نظر به فرمانداری ارسال شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: کمیته تطبیق وقت فرمانداری گرگان این لایحه شهرداری و مصوبه شورای اسلامی را برخلاف قوانین تشخیص و آن را رد کرد.

وی ادامه داد: برای احیای مجدد صنعت ساختمان و تعدیل نرخ‌های فعلی عوارض از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

گرزین بیان کرد: شورای اسلامی شهر گرگان در قالب دو پیشنهاد رسمی و مکتوب موضوع پیش بینی بسته‌های تشویقی برای انبوه سازان و یا تمدید دوباره دریافت عوارض منطقه‌ای بر مبنای سال گذشته را به شهرداری تقدیم کرده و بخش درآمد شهرداری به طور کارشناسی در حال بررسی در این خصوص است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: احتمالاً بتوانیم با پیش بینی بسته‌های تشویقی بخشی از نرخ عوارض سال ۱۴۰۱ را برای انبوه سازان تعدیل کنیم.

وی ادامه داد: در هفته‌های آینده باید در انتظار لایحه شهرداری گرگان درباره نرخ عوارض ساختمان باشیم و در ادامه موضوع در شورای شهر بررسی خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار