دبیر هفته‌ ملی کودک در گلستان:

دبیر هفته‌ ملی کودک در گلستان گفت: ۷۵ ویژه برنامه به مناسبت هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان برگزار می شود.

۷۵ ویژه برنامه هفته ملی کودک در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، سیداحسان مسلمی اظهار کرد:ویژه ‌برنامه‌های این هفته در استان گلستان چهاردهم مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری گرگان در شهرک ویلاشهر نبش ویلای ۱۲ آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: اختتامیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، آرزوی کودکی‌ها، کودک و نیروی انتظامی کتابخانه سیار، اکران انیمیشن‌های کانونی، فریاد شادمانی کتابخانه سیار، سینما کانون، جشنواره گام‌هایی سبز با کودکان، ایستگاه نقاشی، جشنواره سفربه کودکی، شادی همچون کودکی، اختتامیه مهرواره نخل های سوخته، کودک و مهارت‌های زندگی، نمایشگاه ساخته‌ها و کاروان نشاط مراوه‌تپه از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در این هفته است.

وی بیان کرد: این ویژه برنامه‌ها در قالب کتابخوانی، شعرخوانی، نمایش، سرود، بازی و فیلم برای کودکان و نوجوانان استان اجرا می‌شود.

دبیر هفته ملی کودک گلستان گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها توجه به شادی و نشاط، حقوق، ارزش گذاشتن کودکان و افزایش اعتماد به نفس در نسل آینده جامعه بوده است.

مسلمی افزود: تکیه بر شادی، نشاط و بازی از جمله نکته‌های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد.

وی اظهار داشت: هفته‌ ملی و روز جهانی کودک مهمترین فرصتی است تا توجه جامعه نسبت به مسائل و نیازهای این قشر معطوف شود.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۱ روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر در گلستان همزمان با سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گلستان همه روزه تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۵ پذیرای علاقه‌مندان و مخاطبان کودک است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار