مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوبات سفر ۱۳ اسفند پارسال رییس جمهور به این استان خبر داد و گفت: این اعتبارات صرف استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس و تکمیل ۲ پروژه ورزشی خواهد شد.

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار سفر استانی دولت به نوسازی مدارس گلستان

به گزارش گلستان 24، وحید فراهی اظهار کرد: از مبلغ تخصیص‌یافته، ۱۰۰ میلیارد ریال صرف استانداردسازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی کلاس‌های درس در مدارس سراسر گلستان و ۵۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل ۲ طرح ورزشی در شهرهای گنبدکاووس و آزادشهر می‌شود.

وی اضافه کرد: با منابع اختصاص یافته سفر رییس جمهور هم اکنون عملیات استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ۴۰۲ کلاس درس در مدارس ۱۴ شهرستان گلستان درحال انجام است.

به گفته فراهی، عملیات تکمیل استخر دانش آموزی گنبدکاووس با ۴۰ میلیارد ریال و سالن ورزشی یکی از مدارس آزادشهر هم با ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان یادآور شد: در جریان سفر سال قبل رییس جمهور و برخی اعضای دولت به گلستان در مجموع ۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در چهار سرفصل برای اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مصوب شد که ظرف یک دوره سه ساله اختصاص خواهد یافت.

وی بیان داشت: از مجموع اعتبارات پیش بینی شده سفر رییس جمهور به گلستان، هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های خیران مدرسه ساز، ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل شبکه هوشمندسازی مدارس، ۱۰۰ میلیارد ریال برای استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل چهار طرح ورزشی دانش آموزی در گرگان، علی آبادکتول، گنبدکاووس و آزادشهر مصوب شد.

فراهی از پیگیری‌ برای تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور برای این اداره کل خبر داد و گفت: در صورت تخصیص کامل اعتبارات مصوب سفر، تمامی طرح‌ها و پروژه‌های مصوب در هر یک از چهار بخش اشاره شده در مهلت مقرر به بهره‌برداری خواهند رسید.

آموزش و پرورش استان ۲ میلیون نفری گلستان ۴۰۲ هزار دانش آموز دختر و پسر از ابتدایی تا متوسط دوره دوم دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار