در صحن علنی شورای شهر مطرح شد؛

عضو شورای شهر گرگان گفت: شهرداری گرگان در سنوات گذشته کارنامه قابل توجهی در حوزه توسعه شهری نداشته است و امید است که با انتخاب شهردار جدید گام های بلند و جدی با همکاری شورا برای شهر گرگان برداشته شود.

شهرداری گرگان در گذشته کارنامه قابل توجهی نداشته است/ تسریع در اجرای طرح های گردشگری

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عیسی مهری عصر امروز در صحن علنی شورای شهر گرگان که با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار گرگان با موضوع ابلاغ حکم شهردار گرگان و بررسی لوایح و مشکلات شهری برگزار شد، اظهار کرد: شهروندانی که روزی به ما اعتماد کردند و به ما رای دادند امروز چشم انتظار تغییرات زیادی در شهر هستند و ما نیز باید پاسخگوی نیاز آنان و اینکه چه کاری برای توسعه گرگان انجام داده ایم باشیم.

وی افزود: گرگان در برخی حوزه های شهری از جمله ترافیک، امکانات رفاهی و بخصوص آب شرب مشکلات چالشی دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه رئیس شورای شهر گرگان نیز گفت: آنچه از همه مهمتر است خدمت ما به شهروندان است و تا کنون نشست های زیادی با شهردار گرگان در رابطه  با موشضعات مختلف شهر داشته ایم و 43 دغدغه مهم را بررسی کرده ایم .

ناصر گرزین افزود: این مسائل در سه بخش طرح های نیمه تمام ، طرح هایی که جدیدی که جزو نیازهای شهری است و در بخش سوم طرح هایی که معضلات شهری نامیده می شوند به بحث و بررسی گذاشته شده است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان در ادامه بیان کرد: شهرداری گرگان در این مدت با انتخاب شهردار جدید با برنامه حرکت کرد و باید برای توسعه شهر گرگان همه اعضای شورا و شهردار با وفاق و همدلی به این حرکت ادامه دهند.

علی اکبر بصیرنیا افزود: برخی طرح های شهر گرگان به مباحثی گره خورده که نیازمند ورود جدی مسئو لان است.

وی گفت: سرمایه گذار با میلیاردها تومان پول وارد استان می شود و اجرای پروژه اش به مشکلاتی چون پیدا شدن معارض گره می خورد که در بسیاری مواقع همین مساله موجب به تعویق افتادن اجرای طرح ها و دلسرد شدن سرمایه گذار می شود.

بصیر نیا افزود: فرماندار گرگان به عنوان رییس شورای تامین مرکز استان با همکاری دیگر دستگاه های اجرائی باید ورود جدی برای رفع این مشکلات و اجرای سریع طرح ها شود.

فرماندار گرگان نیز در این جلسه با بیان اینکه ماده 100 را کنار بگذارید خطاب به اعضای شورای شهر گفت: شما فرض کنید اضلا ماده 100 وجود ندارد که بخواهید اجازه بدهید شخصی در حوزه ساحت و ساز تخلف کند و بعد جریمه بدهد و کار تمام شود.

عیسی پائین محلی افزود: آنجا که شهرداری بودجه ندارد از تصویب طرح خودداری کنید و اجازه ندهید طرحی بدون در نظر گرفتن تامین بودجه آن مصوب شود.

گفتنی است امروز در صحن علنی شورای شهر گرگان حکم شهرداری مهندس سید النگی قرائت و ابلاغ شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار