رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۱۳ آبان امسال به نسبت سال‌های گذشته یک برجستگی دیگری را به رخ جهانیان خواهد کشید و آن اتمام فتنه و توطئه شوم آمریکایی صهیونیستی در کشوراست.

سردار سلیمانی: یوم الله ۱۳ آبان پایان همه فتنه‌ها و توطئه‌های شوم آمریکایی صهیونیستی است

به گزارش گلستان 24 ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی روستای سخی آباد شهرستان آق قلا اظهار داشت : 13 آبان امسال به نسبت سالهای گذشته یک برجستگی دیگری را به رخ جهانیان خواهد کشید و آن عبارت است از اتمام فتنه و توطئه شوم آمریکایی صهیونیستی در کشوراست.

وی افزود: در اسناد و مدارکی که از سازمان‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل به دست آمده برخی افراد عامدانه و آگاهانه درزمین دشمن بازی کردند که ما به فرموده رهبر معظم انقلاب بین این افراد و معترضین تفاوت قائل هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها از کودتای 28 مرداد و پیش از آن انگلیسی‌ها از زمانی که به منطقه غرب آسیا مسلط شدند تا جایی که توانسته اند ایران را تحت ظلم و ستم خود قرار دادند و ما حافظه تاریخی قوی داریم و ملت ما گذشته خود را فراموش نخواهد کرد.

 سلیمانی تاکید کرد: امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی با بحرانی هویتی مواجه است، نه جغرافیا، نه دارای هویت ملی است چرا که ساکنان آن از دهها کشور جهان به اسرائیل رفته اند و یقینا بزرگترین پیروزی جهان اسلام محو رژیم صهیونیستی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: در نظم نوین آینده در جهان که رهبرانقلاب دیروز به آن اشاره کردند جایگاه ملت ایران، یک جایگاه با عظمت در خدمت و اعتلای جهان اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خصوصیات استان گلستان اشاره کرد و افزود: این استان  نمونه بارز وحدت، همدلی و انسجام بین اقوام و مذاهب در کشور است و نمونه ای کامل از اسلام ناب محمدی را در این استان شاهد هستیم.

سلیمانی افزود: ساختن یک استان زیبا و پیشرفته، رفع مشکلات، جهاد خدمت و امیدآفرینی از جمله اقدامات بسیج است و ما معتقدیم رفع مشکلات با حضور مردم در بسیج تسریع خواهد شد.

انتهای پیام /تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار