معاون سیاسی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه مسوولیت‌، امانت مردم به مدیران به‌شمار می‌رود گفت: کمترین وظیفه مدیران در قبال مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب، خدمت صادقانه و بی‌منت است.


خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، کمترین وظیفه مدیران است

به گزارش گلستان 24، سیدعلی مهاجر عصر دوشنبه در نشست شورای اداری آزادشهر اظهارداشت: در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی خدمت صادقانه و بی منت به مردم با روحیه جهادی در راس امور قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم مدیران و کارکنان آنها باید ویژگی هایی مانند اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع، دلسوز بودن، کار برای رضای خدا انجام دادن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مهاجر افزود: در خدمت به مردم مدیران و کارکنان ادارات و نهادها باید آنچه را برای خود می‌پسندند برای مردم و ارباب رجوع هم بپسندند.

وی ارتباط با نخبگان در بخش‌های مختلف و هم‌افزایی و همکاری مدیران با یکدیگر در جهت خدمت بهتر به مردم را مهم دانست و بیان داشت: با هرگونه فامیل بازی در ادارات برخورد خواهد شد.

مهاجر ادامه داد: در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی همه مدیران مانند دوران دفاع مقدس در یک سنگر هستند و به مردم خدمت می‌کنند.

معاون سیاسی استاندار گلستان به کم توجهی برخی ورزشکاران در خواندن سرود ملی در روزهای گذشته اشاره کرد و افزود: از این پس ما در مراسم‌های خود سرود ملی را با افتخار بلند و رسا خواهیم خواند تا به افرادی که به برکت نظام و خون شهیدان پا به عرصه مسابقات می گذارند پاسخ قاطع بدهیم.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت هم در این جلسه با اشاره به تلاش‌ دشمنان برای ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب و نارضایتی بین مردم تصریح کرد: مسوولان باید با جهاد اقتصادی و فرهنگی مانع تحقق توطئه دشمنان شوند.

آخوند ابوبکر خوجملی اظهارداشت: هدف این دشمنی‌ها که امروز رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا سردمدار آن هستند، آسیب زدن به اسلام با ترفند ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی پس از ناکامی در جنگ تحمیلی هشت ساله روی به جنگ نرم و ترکیبی آورد که لازم است با آگاهی بخشی به مردم به‌ویژه نسل جوان آنان را نسبت‌ به‌ این‌ توطئه‌ها آگاه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت پرداختن به جهاد فرهنگی و اقتصادی از سوی مدیران اضافه‌ کرد: دشمنان تلاش دارند با وارونه جلوه دادن موفقیت‌های جمهوری اسلامی و سیاه نمایی مسائل و مشکلات، مردم و جوانان را نسبت به آینده ناامید و مایوس کنند.

آخوند خوجملی ادامه داد: باید با کار و تلاش و خدمت بیشتر به مردم و حفظ و تقویت وحدت و انسجام و نیز آگاهی بخشی در راستای جهاد تبیین رهبری، مانع تسلط دشمنان شد.

امام جمعه نگین شهر هم در این نشست با قدردانی از خدمات دولت سیزدهم به‌ویژه اجرای اصلاحات اقتصادی، گفت: جراحی اقتصادی که دولت آن را آغاز کرده، رسالت سنگینی است که همه باید برای تحقق درست آن با مدیران کمک کنیم.

حجت‌الاسلام شهاب الدین بابامحمدی افزود: اجرای کامل طرح اقتصادی دولت که با هدف شفاف سازی قیمت‌ها و جلوگیری از رانت‌ها آغاز شده، کمک زیادی به رشد اقتصادی و بهبود زندگی مردم خواهد کرد.

فرماندار آزادشهر هم با اشاره به زندگی مسالمت آمیز همراه با وحدت و انسجام اقوام و مذاهب اسلامی در این شهرستان گفت که به برکت خون شهیدان و بصیرت ائمه جمعه و علما و مدیران شیعه و اهل سنت، آزادشهر نماد وحدت و انسجام اقوام و مذاهب در گلستان و ایران اسلامی است.

سیدجواد کریمی به مصوبات سفر سال قبل رییس جمهور به گلستان اشاره کرد و افزود: آزادشهر در بخش عمرانی ۲۹ مصوبه با ۷۴۵ میلیارد تومان اعتبار دارد که مدیران دستگاه‌های اداری در تلاش برای جذب آن هستند.

وی ابراز امیدواری کرد با جذب اعتبارات سفر رییس جمهور و نیز اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، روند رشد و توسعه شهرستان شتاب گیرد.

کریمی اضافه کرد: مدیران ادارات و نهادهای آزادشهر در راستای راهبرد دولت سیزدهم خدمت صادقانه و بدون منت به مردم را با روحیه جهادی و انقلابی سرلوحه کار خود قرار دادند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار