سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: نگرش هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار سال مسیر کشور را به سمت پویایی و پیشرفت حرکت داده است.

صدور مجوزهای کسب و کار خارج از سامانه تخلف است
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی صبح امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: وقتی چندین سال رهبر انقلاب بر موضوع تولید و اشتغال تاکید دارند، باید به این یقین برسیم که راه نجات کشور از مشکلات و سختی‌ها همین دو اصل مهم است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: مسوولیت در نظام اسلامی یک توفیق است و خدمت به مردم روزی خداوند برای مسئول است.
دهنوی افزود: گنبدکاووس یکی از شهرستان‌های مهم استان است که زمینه و بستر توسعه استان در آن فراهم است.
وی اضافه کرد: اگر در شهرستان گنبدکاووس جمعی از نخبگان و کارشناسان نقشه راه مشخصی برای توسعه شهرستان بخصوص در حوزه کشاورزی را مشخص کنند با ما جدیت از این نقشه و راهکارهای پیشرفت شهرستان حمایت خواهیم کرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: این را بدانید که در توسعه و پیشرفت ناچار به استفاده از تکنولوژی و علم روز هستیم که به طور قطع قرارگیری دانش در کنار تکنولوژی، اشتغالزایی فراوانی را در پی خواهد داشت.
دهنوی افزود: در پیشرفت کشور بدون شک باید کار را به مردم بسپاریم و مدل توسعه و پیشرفت روستاها را با قدرت پیگیری کنیم.
دهنوی با اشاره به تفکر امام خمینی(ره) در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تفکر امام محور قرار دادن مردم در تمام امور انقلاب و کشور بوده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی امروز یک پدیده است و این پدیده بودن از همین تفکر شکل گرفته و حتی به دیگر نقاط جهان نیز منتقل شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: امام نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی مردم را اصل قرار دادند بلکه در حفظ انقلاب در تمام صحنه‌ها هر زمانی که مردم را دیدیم پیروزی را دیدیم.
وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های شهرهای استان بیان کرد: شهرداران باید توسعه زیرساخت‌ها را در سال جاری با جدیت پیگیری کنند چون مسیر تحول و توسعه در استان با جدیت در حال پیگیری است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: ما در تلاش برای تشکیل صندوق عدالت و پیشرفت در استان هستیم که نقش مهمی در سرمایه‌گذاری‌های مختلف و پیشرفت استان خواهد داشت.
دهنوی گفت: در این صندوق سرمایه‌گذاری‌های مردمی در کنار سرمایه‌گذاری‌های دولتی نقش آفرین خواهد بود که با تشکیل این صندوق آینده خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری رقم خواهد خورد.
وی افزود: در صدور مجوز کسب و کار تمام مجوزها باید از طریق سامانه پیگیری و صادر شود و هرگونه مجوز کسب و کار خارج از سامانه تخلف است و ما با جدیت برخورد خواهیم کرد

 

ارسال نظر

آخرین اخبار