فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس:

فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس با بیان این که دانش آموزان و فرهنگیان سهم بالایی در دفاع مقدس داشتند، گفت: مسئولیت سنگینی متوجه دانش آموز بسیجی است.

مسئولیت سنگینی متوجه دانش آموز بسیجی است

به گزارش گلستان 24، سردار عباسعلی ییلاقی، پیش از ظهر یکشنبه در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان اظهارکرد: امام خمینی (ره) هنگامی که نهضت را در دهه ۴۰ آغاز کردند فرمودند سربازان انقلاب اسلامی در گهواره هستند لذا سال ۵۶ و ۵۷ بسیاری از انقلابیون در همین سن و سال شما بودند و چند سال بعد هم در اوج جوانی فرماندهی گردان‌های دفاع مقدس را به دست گرفتند.

فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در اوج جنگ با امیدواری از نسل تربیت یافته دهه ۶۰ آینده را متعلق به نسل نوجوان دیدند و فرمودند «امید من به شما دبستانی‌ها است» لذا پرداختن به نسل شما دانش آموزان فوق العاده حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: سهم دانش آموزان و فرهنگیان ما در دفاع مقدس سهم بالایی است و امروز اگر می‌بینید دشمنان ما در تلاش برای استفاده از دانش آموزان هستند، خطای محاسباتی دشمن را نشان می‌دهد.

ییلاقی گفت: نوجوان ترین شهید دانش آموزان ما یک پسر ۱۱ ساله اهل سنت از نیک شهر سیستان و بلوچستان است و این نشان می‌دهد و امروز آن‌هایی که به دنبال تجزیه ایران هستند تاریخ چهار دهه گذشته را مطالعه نکرده اند.

فرمانده محور مقاومت و دوران دفاع مقدس اضافه کرد: فرزندان من، مسئولیت زیادی به گردن شما است زیرا دانش آموز بسیجی آرمان گرا بوده، متعهد و انقلابی است و دلبسته اهدافی است که شهدا تا پای جان برای تحقق آن ایستادگی کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار