رییس اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منطقه یک گنبدکاووس گفت: نیکوکاران و مردم نوعدوست این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۱ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال در قالب طرح‌های مختلف به این نهاد انقلابی کمک کردند.

نیکوکاران گنبدی ۲۲۲ میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کردند

به گزارش گلستان 24، علیرضا کریمیان اظهار کرد: کمک‌های مردم نوعدوست گنبدکاووس به این اداره در قالب پرداخت "زکات، صدقات، کمک به تامین جهیزیه نوعروسان، اطعام‌های مهدوی و حسینی، جشن عاطفه‌ها، تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان، طرح همسفره، اکرام ایتام و محسنین، تامین معیشت و خدمات موردی" بوده است.

وی افزود: بیشترین کمک نیکوکاران و مردم نوعدوست گنبدکاووس به کمیته امداد منطقه یک این شهرستان اطعام مهدوی به مبلغ تقریبی ۷۱ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال و کمترین آن نیز مربوط به طرح تامین معیشت و خدمات موردی مددجویان به مبلغ ۷۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود.

کریمیان اضافه کرد: نیکوکاران و مردم نوعدوست گنبدکاووس امسال حدود ۴۸ میلیارد ریال زکات، ۵۳ میلیارد ریال در قالب نذورات عید سعید قربان، حدود ۳۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در قالب اطعام حسینی و حدود ۲۸ میلیارد ریال به طرح اکرام ایتام و محسنین به این اداره کمک کردند.

وی با قدردانی از کمک های نیکوکاران و مردم گنبدکاووس به اداره کمیته امداد منطقه یک این شهرستان، برلزوم استمرار این کمک‌ها در روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز تاکید کرد.

به گفته رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس، هم اکنون این اداره بالغ بر ۷ هزار خانوار با جمعیت تقریبی ۱۴ هزار نفر را زیرپوشش دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار