استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان در پیامی مشترک از حضور حماسی و پرشور مردم شریف استان شیعه و سنی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش گلستان 24، استاندارس گلستان در پیام مشترک آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و علی‌محمد زنگانه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ حلاوت و شیرینی وصف ناپذیری را در کام ملت بزرگ ایران اسلامی ایجاد کرد.

در این پیام آمده: دهه فجر تبلور واقعی همگرایی و وحدت مردمی است که در مسیر اطاعت از رهبری، آینده ای روشن همراه با آزادی را برای خود ترسیم کردند.

استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان در پیام خود آورده اند: حضور شکوهمند مردم شریف و نجیب استان در راهپیمایی امروز پاسخی کوبنده به تمامی یاوه گویانی بود که از طریق رسانه های خود فروخته بصورت شبانه روزی در حال تخریب نظامی هستند که بزرگترین سرمایه ی خود را اعتماد مردم قرار داده است.

زنگانه و آیت‌الله نورمفیدی در این پیام تاکید کردند: راهپیمایی 22 بهمن امسال به جهانیان ثابت کرد، مردم ایران اسلامی به آرمان های انقلاب متعهد هستند و لحظه از پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب غافل نخواهند شد

استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان در این پیام ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از حضور پرشور ، مثال زدنی و همراه با بصیرت مردم شهید پرور استان قدردانی کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار