آخوند میرابی با بیان اینکه دشمن شناسی و دشمن ستیزی از ملزومات تقویت وحدت امت اسلام است، گفت: تفرقه علاوه بر اینکه به وحدت آسیب می زند، جلوی پیشرفت مسلمین را هم خواهد گرفت. مسلمانان باید مراقبت کنند و به دشمنان اجازه تفرقه افکنی ندهند.

دشمن شناسی و دشمن ستیزی از ملزومات تقویت وحدت امت اسلام است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از ساری، « آخوند عبدالجبار میرابی» امروز(۲۲فروردین)‌در تجمع طلاب، اساتید و روحانیون استان مازندران در محکومیت اقدام تروریستی-تکفیری در حرم مطهر رضوی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین« محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در حوزه علمیه امام علی (علیه السلام) شهرستان ساری برگزار شد، به نقش امامین انقلاب اسلامی در تقویت وحدت امت اسلام اشاره و بیان کرد: وظیفه علمای دین است در تبیین وحدت اسلامی نقش آفرینی کنند.

 

امام جمعه اهل تسنن قره تپه شهرستان بندر ترکمن با بیان اینکه باید برای تبیین و تحکیم وحدت امت اسلامی تلاش کنیم،  افزود: احترام به مقدسات دیگر ادیان نوعی فعالیت در جهت تبیین و تحکیم وحدت امت اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان یک مسلمان باید بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه داشته باشیم، گفت: تحقق جهاد تبیین را برمحور اخوت و برادری و برابری مورد توجه داشته باشیم.

 

آخوند میرابی با بیان اینکه برای تبیین وحدت الگوهای بارز داریم، ادامه داد:ماه مبارک رمضان در کل دنیا شیعه و سنی نمی شناسد. همه در هرجای دنیا ماه رمضان روزه داری می کنند.و در افطار و سحر میزبان برادران و خواهران دینی و اقوام خود می شوند.

 

وی با بیان اینکه برای تبیین اتحاد عملی باید به سیره امامین انقلاب مراجعه کرد، گفت: دشمنان اسلام به گونه های مختلف به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند.

 

آخوند میرابی با بیان اینکه دشمن شناسی و دشمن ستیزی از ملزومات تقویت وحدت امت اسلام است، افزود: تفرقه علاوه بر اینکه به وحدت آسیب می زند، جلوی پیشرفت مسلمین را هم خواهد گرفت. مسلمانان باید مراقبت کنند و به دشمنان اجازه تفرقه افکنی ندهند.

 

وی با بیان اینکه اثرات منفی توطئه و تفرقه میلیون ها برابر از بمبگذاری بیشتر است، گفت: تداوم اتحاد عملی نیازمند توجه به دستورات دین اسلام و سیره عملی ائمه معصومین (علیهم السلام) است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار