معاون وزیر کشور و رئیس سازمان توانمندسازی محلات کم برخوردار در اولین برنامه کاری خود در سفر به گلستان از محلات کم برخوردار گرگان بازدید کرد.

معاون وزیر کشور از محلات کم برخوردار گرگان بازدید کرد

به گزارش گلستان24، علی آقامحمدی، معاون وزیر کشور و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار که صبح امروز (چهارشنبه) با استقبال رسمی استاندار گلستان وارد گرگان شده بود در اولین برنامه کاری خود از محله کم برخوردار انجیراب در غرب گرگان بازدید کرد.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان، سید محمدرضا سید النگی شهردار گرگان معاون وزیر کشور را در این بازدید همراهی کردند.

آگاهی از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص توانمندسازی محلات کم برخوردار و پیشرفت طرح ملی ۲۰۲۰ از جمله اهداف ترسیم شده برای سفر یک روزه معاون وزیر کشور به گلستان اعلام شده است.

گفتنی است، طرح توانمندسازی و تحول محلات ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور سال گذشته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر تقدیم رهبر معظم انقلاب شد و بر اساس آن قرار است گروه‌های فقیر جامعه در ۲۰۲۰ محله شهری با حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت زیرپوشش بیشتر خدمات این چهار نهاد بروند.

براساس طرح ابلاغی حدود ۴۰ محله کم برخوردار گلستان مشمول این طرح می‌شوند که گرگان با ۲۱ محله بیشترین منطقه اجرای این طرح را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار