سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در نشست صمیمی با رئیس شعبه گرگان بیمه دی گفت: تسریع در روند جل مشکلات بیمه ای و کسب رضایت جامعه ایثارگری استان اصلی ترین دغدغه بنیاد است.

تسریع در روند حل مشکلات بیمه ای دغدغه بنیاد است

به گزارش گلستان 24، محمدعلی طالع زاری در دیدار با رئیس شعبه گرگان بیمه دی خدمت به خانواده معزز شهداء و ایثارگران را افتخار و سعادت بزرگی دانست و گفت: همه مردم ایران مدیون شهدا و خانواده های معظم آنان هستند و همانگونه که خانواده شهداء در راستای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران، فرزندان عزیز خود را به نبرد با دشمنان اسلام فرستادند و در این راه استوار ایستادند، ما نیز وظیفه داریم در راه خدمت به این عزیزان تلاشی مضاعف داشته باشیم.

وی بر افزایش مراکز درمانی جهت خدمات رسانی آسان و بهینه به خانواده معزز جامعه هدف تاکید کرد و از مسئولان بیمه دی خواست با جدیت تمام و هماهنگی بنیاد در اسرع وقت مسائل و مشکلات پیش رو را حل کنند تا جامعه هدف با آرامش کامل و بدون دغدغه ی مشکلات درمانی زندگی کنند.

رئیس بیمه دی با ارائه گزارش مفصل از برنامه های بیمه دی و با بررسی مسائل مطرح شده از سوی مسئولان بنیاد استان نسبت به حل مشکلات و اصلاح و تسریع در فرایند ارائه تسهیلات قول مساعد داد.

کاملی ادامه داد: خدمت دهی مطلوب به خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران، با پرداخت به موقع حق بیمه برآورده می‌شود که این مهم، مدتی است با تأخیر مواجه شده است. اگرچه شرکت بیمه دی حتی در چنین شرایطی نیز با تمامی بضاعت خود کوشیده تا در ارائه‌ی خدمات خللی ایجاد نگردد، لیکن امید است با برطرف شدن موانع در دریافت مطالبات، بیمه دی نسبت به ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی خانواده‌ی شهداء و ایثارگران اقدام نماید.

وی تاکید کرد: سعی تمام همکاران در شرکت بیمه دی بر ارائه خدمات مطلوب و حرفه‌ای برای کسب حداکثری رضایتمندی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار