رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: نوجوان ۱۲ ساله‌ای که برای خرید اکانت (نام کاربری) بازی برخط در اینترنت اقدام به خالی کردن حساب مادرش کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

دستبرد نوجوان ۱۲ ساله گلستانی به حساب بانکی مادر

به گزارش گلستان 24، سعید تجری اظهار کرد: با توجه به اظهارات اولیه شاکی مشخص شد حساب بانکی وی طی چندین مرحله به صورت خرید اینترنتی و با مبالغی که مجموع آن بالغ بر۸۰ میلیون ریال بوده مورد دستبرد قرار گرفته است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در تحقیقات مشخص شد فرزند مالباخته برای خرید اکانت بازی‌های رایانه‌ای آنلاین یا استفاده از امتیازات جانمایی شده در این بازی‌ها و رفتن به مراحل بعدی بازی، از حساب بانکی مادر خود و بدون اطلاع او مبالغ قابل توجهی برداشت می‌کرد.

وی ادامه داد: متهم فرزند ۱۲ساله خانواده بوده، اعتراف کرد با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی مادر و دسترسی به گوشی موبایل وی در مدت کوتاه خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌ها را انجام داده و سپس با زیرکی و در فرصت مناسب اقدام به حذف پیامک‌های بانکی دریافتی کرده است.

وی یادآور شد: هر چند پدر و مادر نسبت به اتهام و شکایت انجام شده از فرزندشان اعلام رضایت کردند اما به والدین توصیه می‌کنیم برای این که فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است بر فعالیت‌ سایبری آنها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند نظارت کافی داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار