رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: انس جوانان با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی روند افزایشی داشته و به طور قطع می‌تواند پیامدهای منفی در زندگی‌های شخصی ایجاد کند.

فاصله گرفتن از مسائل دینی به دلیل انس با شبکه‌های اجتماعی

سرهنگ کامبیز اسماعیلی  با مهم خواندن تأثیر قرآن در زندگی اظهار کرد: قرآن می‌تواند به زندگی انسان‌ها طراوات، شادابی و درس خودباوری دهد.

به گزارش گلستان24، وی افزود: اگر انسان‌ها تمام دستورات الهی را سرمنشأ امور زندگی خود بدانند به طور قطع گرفتار معضلات و ترفندهای فضای مجازی نخواهند شد.

اسماعیلی استفاده نادرست از شبکه‌های اجتماعی را یکی از عوامل دوری جوانان از قرآن دانست و گفت: انس جوانان با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی روند افزایشی داشته و به طور قطع می‌تواند پیامدهای منفی در زندگی‌های شخصی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: به جای استفاده از تبلت و انس با بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از برنامه‌های متنوع قرآنی کودکان را با مفاهیم قرآنی آشنا کنید و راه را برای آن‌ها باز کنید.

رئیس پلیس فتا در پایان گفت: والدین بدانند که الگوی رفتاری فرزندان هستند بنابراین اگر می‌خواهیم ارزش‌های دینی در خانواده‌های ایرانی جای خود را به شبکه‌های ندهد باید از خودمان شروع کنیم.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار