معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رتبه عملکرد مبارزه با مواد مخدر این استان از ۲۸ به ۲ دوم کشوری ارتقا یافته که نتیجه راهبری درست استاندار و پشتکار دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدردر استان است.

رتبه عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان ارتقا یافت

به گزارش گلستان 24، سیدعلی مهاجر امروز در دیدار با دبیر و کارکنان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: علاوه بر این، کسب رتبه دوم کشوری در حوزه حقوقی و قضایی، اجرای سه طرح مهم و پایلوت کشوری همچون «یاری‌گران زندگی در روستا»، رشد بیش از ۳۰ درصدی در جمع‌آوری معتادان متجاهر و افزایش کمی و کیفی نشست‌ها و مصوبه‌های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان از دیگر موفقیت‌ها است.

وی استفاده از توان تشکل‌های مردمی در پیشبرد ماموریت‌ها و مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر در استان از جمله مدل‌های موفق اجرا شده توسط این شورا در استان برشمرد و گفت: این اقدام جای قدردانی از مجریان آن دارد، اگر این مدل در دستور کار سیستم‌های اداری قرار گیرد موجب تحول در دستگاه‌ها خواهد شد.

مهاجر یادآور شد: مدیر و کارکنان شورای هماهنگی نشان داده‌اند با همان ظرفیت و توان گذشته ولی با پشتکار، با تغییر فکر، نگاه و مدل کار می‌توان تحول ایجاد کرد و به موفقیت دست یافت.

وی رمز موفقیت در سیستم اداری بعد از توکل و توسل، دلسوزی و پشتکار و پیگیری دانست و خاطرنشان کرد: در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان مدل یک کار جهادی موفق را به نمایش گذاشته‌اید.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان هم، هماهنگی، انسجام‌بخشی، هدایت، نظارت و مردمی‌سازی را مهم‌ترین رویکرد این شورا در استان بیان کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد نشست‌ها و ۸۰ درصد رشد مصوبه در این حوزه داشته‌ایم که بیش از ۵۰۰ محور عملیاتی در کمیته‌ها مطرح و برای دستگاه‌های مختلف نقش تعریف شده است.

مهدی طالبی افزود: توسعه مراکز ماده ۱۶ از ۱۰۰ نفر به بیش از ۹۰۰ نفر در دستور کار قرار دارد و مرکز ماده ۱۶ زنان هم با ظرفیت ۴۰ نفر در گنبدکاووس فعال شده است.

وی یادآور شد: تدوین الگوی ائتلافی پیشگیری از اعتیاد در ۶۳ محله برنامه‌ریزی شده که امیدواریم در سال جاری در ۲۸ محله اجرایی شود، همچنین نظارت کیفی از مراکز از موارد مورد توجه شورا بوده است و تاکنون با ۴۱۴ پایش موجب بهبود خدمات‌دهی مراکز استان شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار